-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний
Газ природний
Завершена
193 890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 969 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 969 450.00 UAH
Номер:
eebd0bea2eb343ed99cde4dcb30015d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2020 00:00
Період моніторингу:
27.07.2020 17:03 - 18.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-12-02-003815-b 02.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2020)
(далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 (із змінами від 07.02.2020, 10.02.2020, 11.02.2020, 21.02.2020, 18.03.2020, 19.03.2020, 25.03.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.07.2020, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.12.2019, 23.12.2019, 19.03.2020, вимога про усунення порушень від 21.12.2019, 23.12.2019, 19.03.2020, роз’яснення Замовника від 07.02.2020, 25.03.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушень від 07.02.2020, 25.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗОВА КОМПАНІЯ «ІНВЕСТСЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХ ПРОМ ГАЗ», товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ГАЗ», повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020, договір про закупівлю від 28.07.2020 № ЦЗВ-06-00420-01, додаткова угода від 28.07.2020 № ЦЗВ-06-00420-01, рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 21.01.2020 №1180-р/пк-пз, від 21.01.2020 № 1187-р/пк-пз, від 21.01.2020 №1169-р/пк-пз,від 02.03.2020 № 3955-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10466-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10465-р/пк-пз, від 01.07.2020 № 12877-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними до перегляду після внесених змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону.
Проте, Замовником 25.03.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації, та положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
Також, Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 16.12.2019 та 23.12.2019 оприлюднив роз’яснення 07.02.2020 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), та на вимоги про усунення порушень від 21.12.2019, 23.12.2019, надав відповідь 07.02.2020, чим порушив норми частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
07.08.2020 19:10 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2020 19:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2019-12-02-003815-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 07 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Газу природного (код ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-02-003815-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД
UA-2019-12-02-003815-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовник 25.03.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані:
- нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3457_ТД природний газ_нова редакція_25.03.2020.docx»;
- перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3457_25.03.2020.docx»;
- та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3457_ТД природний газ_редакція_19.03.2020.doc».
Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду.
Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
Дата публікації звіту:
14.08.2020 15:49