-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Завершена
619 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 099.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 099.00 UAH
Номер:
11ef0034d42140aeb512bbf7924f4732
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2019 00:00
Період моніторингу:
26.12.2019 16:41 - 17.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2019 № 249
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-02-003302-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, а також відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Баштанської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету; тендерні пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 24789564) та ФОП «ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА» (РНОКПП 2632807787); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 19.12.2019 № 224 та від 19.12.2019 № 225; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.01.2020 № 2.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція ФОП «ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, згідно з підпунктом 5.1.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати «довідку про санітарну обробку на кожний транспортний засіб, який буде залучено для перевезення товарів. Довідка має містити відмітку про санітарну обробку транспортного засобу не пізніше ніж 10 днів до дати подання тендерних пропозицій».
Згідно з пунктом 13 «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-12-02-003302-b» кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.12.2019 року.
Аналізом пропозиції ФОП «ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА» встановлено, що в складі тендерної пропозиції надано акт про проведення дезінфекції автотранспорту від 05.12.2019, тобто за 12 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП «ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
14.01.2020 14:14 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2020 14:14