-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло ( вершкове масло 63% та 72,5% жирності)
Проведення процедури на очікувану вартість на 2020 рік. КП «Господар» Пологівської районної ради знаходиться в стані реорганізації (перетворення, зміна Засновника). Під час реорганізації назву КП «Господар» Пологівської районної ради буде змінено на КП «Господар» Пологівської міської ради. КП «Господар» Пологівської міської ради є правонаступником усіх майнових та немайнових прав, обов’язків КП «Господар» Пологівської районної ради. Після підписання договору буде укладена додаткова угода до договору, де будуть внесені зміни в назву Замовника.
Завершена
384 956.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 957.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 957.00 UAH
Номер:
12139b49a4b5442f9f1f652feec6be5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2020 00:00
Період моніторингу:
03.01.2020 13:11 - 28.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
03.01.2020 № 1
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-12-02-002170-b, ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (2 лота), яка проводиться Комунальним підприємством "Господар" Пологівської районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасників переможця торгів (за лотом №1 та лотом №2) встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: вжити заходів передбачених частиною 4 статті 28 та статтею 30 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Господар» Пологівської районної ради Запорізької області (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника переможця (за лотом №1 та лотом №2) Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ "Люстдорф").
Моніторингом встановлено, що розділом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено, що Учасник гарантує належну якість та безпечність товару, для підтвердження чого учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства. Також учасник повинен вказати інформацію про країну походження предмету закупівлі, назву виробника та предмету закупівлі, умови зберігання товару.
Проте, переможцем торгів ТОВ "Люстдорф" в складі тендерної пропозиції (за лотом №1 та №2) гарантійний лист згідно з Додатком 4 до ТД не надано, чим не дотримано вимоги розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Крім того, розділом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД зобов'язано надання учасником в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо взяття на себе зобов'язань (у разі укладання договору) систематично проводити контрольні дослідження товару в акредитованій лабораторії на вимогу замовника.
Але, переможцем торгів ТОВ "Люстдорф" в складі тендерної пропозиції (за лотом №1 та №2) вказаного вище гарантійного листа не надано, чим не дотримано вимоги розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Люстдорф" (за лотом №1 та лотом №2) не відповідає умовам визначеним Замовником у тендерній документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
08.01.2020 15:26 - 23.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2020 15:26