-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску Контейнери для сміття
Торги відмінено
605 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.7% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 10 000.00 UAH
Номер:
f7922535922a41f296f2cc1738f4c102
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2020 00:00
Період моніторингу:
11.02.2020 11:25 - 04.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2020 № 5
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.02.2020 року № 5
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-11-30-000134-b від 30.11.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу сьомого, восьмого частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 19.02.2020 Замовник прийняв рішення про відміну торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: рішення уповноваженої особи Хотинської міської ради (далі – Замовник) від 17.12.2019 №1; повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 17.12.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір із Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельна компанія «Автофаворит» (далі – ТОВ «ТК «Автофаворит»).
Відповідно до частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем торгів не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Також, згідно з абзацом восьмим частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Однак, на веб порталі Уповноваженого органу Замовник не оприлюднив договір із ТОВ «ТК «Автофаворит» чи інформацію про відхилення його тендерної пропозиції у випадках, передбачених частиною третьою статті 32 Закону, що порушує абзаци сьомий і восьмий частини першої статті 10 Закону.
Крім того, в ході моніторингу встановлено, що Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 19.02.2020 Замовник прийняв рішення про відміну торгів.
Період усунення порушень:
21.02.2020 14:50 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2020 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
4e5ed0cb0240472aa84ae3a412037b5a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2020 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску Контейнери для сміття» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-30-000134-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи укладено договір з переможцем торгів ТОВ «Торгівельна компанія «Автофаворит» за результатами даної закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
e1aa12c5291d4341bdeecf898261811a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2019 00:00
Період моніторингу:
11.12.2019 15:25 - 03.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2019 № 50
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 11.12.2019 року № 50
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-11-30-000134-b від 30.11.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пунктів 2, 4, 9 і 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Хотинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – тендерна документація); рішення уповноваженої особи від 17.12.2019 №1; тендерну пропозицію ТОВ «Торгівельна компанія «Автофаворит»; повідомлення про намір укласти договір від 17 грудня 2019 року.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону, Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 02.12.2019 надав роз’яснення та оприлюднив його 09.12.2019, тобто на 5-ий робочий день з дня надходження звернення.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив інформацію про місце поставки товару.
Також, Замовник в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив питому вагу критерію «Ціна», що порушує пункт 9 частини другої статті 22 Закону.
На порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними – 90 календарних днів з крайньої дати подачі оголошення.
Крім того, Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога про надання переможцем довідки, виданої уповноваженим органом, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, відповідно до яких замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону для надання таких документів переможцем процедури закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
20.12.2019 15:59 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2019 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
закупівля скасована
Дата публікації звіту:
19.02.2020 22:12