• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 136 днів назад

2 971 820.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 859.10 UAH
Номер: 115c23d4c3e64e9abe8ade0e5cc6c406
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2021 11:45 - 23.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 26 UA-2019-11-29-001871-c 29.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 30, частини 3 статті 28 Закону № 922-VIII, частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.03.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.11.2019 № 70 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.12.2019, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК ДАН» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2019 року, договір від 28.12.2019 № 241, додаткові угоди від 13.04.2020 № 1, від 12.06.2020 № 2, пояснення Замовника від 11.03.2021. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Також, відповідно до пункту 1.2 додатку 2 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати копії документів, які підтверджують право власності (користування) спеціальною технікою, іншими будівельними механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору. В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують право власності (користування) на спеціальну техніку: авто-кран КС3562, станція штукатурна, компресор пересувний, зварювальний апарат, чим не дотримано вимогу пункту 1.2 додатку 2 ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Вищезазначене призвело до порушення частини 3 статті 28 Закону № 922-VIII, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Крім того, аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Prozorro встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII не опубліковано в електронній системі закупівель додатки до договору «Протокол погодження договірної ціни», «Календарний графік виконання робіт на 2019-2020 рр.», «План фінансування робіт» та «Технічне завдання на виконання робіт», які є невід’ємною частиною договору від 28 грудня 2020 року № 421. До того ж, відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник повинен опублікувати повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. В порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовником опубліковано додаткову угоду від 13 квітня 2020 року № 1 - 26 травня 2020 та додаткову угоду від 12 червня 2020 року № 2 - 18 червня 2020.
Період усунення порушень: 25.03.2021 15:33 - 09.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2021 15:33

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо проте, що Виконавчий комітет Калитянської селищної ради розпочав процедуру оскарження та 08.04.2021р. подав до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-29-001871-c від 29.11.2019 р. Номер судового провадження: П/320/4224/21 від 12.04.2021 р.
Дата публікації: 12.04.2021 13:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2019-11-29-001871-c. Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 26.02.2021 р. № 170 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-29-001871-c 29.11.2019 р.). За результатами моніторингу вищевказаної закупівлі складено висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.03.2021 р. (надалі - висновок). Як зазначено у висновку, за результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 30, частини 3 статті 28 Закону №922-VІІІ, частини 1 статті 10 Закону №922-VІІІ. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня отримання висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідцать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З висновками Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Виконавчий комітет Калитянської селищної ради (надалі – Замовник) не погоджується, виходячи з наступного. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Також, відповідно до пункту 1.2 додатку 2 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати копії документів, які підтверджують право власності (користування) спеціальною технікою, іншими будівельними механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору. В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують право власності (користування) на спеціальну техніку: авто-кран КС3562, станція штукатурна, компресор пересувний, зварювальний апарат, чим не дотримано вимог пункту 1.2 додатку 2 ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону №922- VІІІ замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону №922- VІІІ Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Вищезазначене, на думку Північного офісу Держаудитслужби, призвело до порушення частини 3 статті 28 Закону №922-VІІІ, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. В заперечення наведеному Виконавчий комітет Калитянської селищної ради зазначає наступне. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 2 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (лист) довільної форми, в якій зазначається опис технічних можливостей учасника та копії документів, які підтверджують право власності (користування) спеціальною технікою, іншими будівельними механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору (крім того, до довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт на об'єкті закупівлі). В складі тендерної пропозиції Переможця міститься довідка №_202 від 12.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «СК ДАН» із зазначеному в ній переліку спеціальної техніки та будівельних механізмів. На підтвердження наявності орендованої техніки та будівельних механізмів Учасником надано договір №2 від 08.11.2019 р. про надання послуг, чим виконано вимогу Замовника, а вищевказана процедура закупівлі проведена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 01.04.2021 18:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.04.2021 15:39

Запити/Пояснення