• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)

Завершена

41 431 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 41 431.50 UAH
Номер: ed80585d15e64a5f8eb1113087b1f0f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-24-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 24.02.2020 12:21 - 17.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.02.2020 № 13 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.02.2020 № 13 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 UA-2019-11-29-001834-c, 29.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); надання розʼяснень щодо тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; надання розʼяснень щодо тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-11-29-001834-c, тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 29.11.2019; звернення до замовника за розʼясненнями щодо тендерної документації від 02.12.2019, 03.12.2019, 09.12.2019, 10.12.2019 та відповіді замовника від 03.12.2019, 04.12.2019, 11.12.2019; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір від 18.02.2020 № 7; тендерні пропозиції ТОВ «Електро Прайм», ТОВ «АС», ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» та ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ»; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «АС»; договір від 29.02.2020 № 1090(20)Е; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що містяться у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.03.2020 17:26 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2020 17:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Запитувана інформація Замовником у формі довідки у довільній формі не є документом у розумінні ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», а також не відноситься до інформації, яка отримується учасником виключно з відкритих державних реєстрів! Якщо буквально тлумачити вимоги до тендерної документації можемо встановити, що тендерна документація не містила вимог про надання (підтвердження) учасником-переможцем інформації за пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме від Уповноважених органів, що є адміністраторами та володільцями відкритих державних реєстрів! Тобто в цій частині Замовником не допущено порушень. Додатком 2 тендерної документації вказана інформація вимагалась як факультативна у довільній формі від учасника. Детально в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту: 04.03.2020 09:52