-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо)
Бензин А-92 -25000 літрів, дизельне паливо - 9000 літрів.
Завершена
922 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 612.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 612.50 UAH
Номер:
c92784d31438420b87ea0e0d8917ff15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-17-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 16:29 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2020 № 5
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 15.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 15.01.2020 № 5
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2019-11-29-002189-b 29.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 11.12.2020 р № 84), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ОРІОН ОЙЛ», ТОВ «ОКТАНІУМ», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», ПП Торговий Дім «Ліга», ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», повідомлення про намір укласти договір від 03.01.2020 року, договір про закупівлю від 15.01.2020 № 4, додаткова угода від 15.01.2020 № 1, додаткова угода від 17.01.2020 № 2, додаткова угода від 21.01.2020 № 3, додаткова угода від 03.02.2020 № 4.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2,3,8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 1 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» відсутній сканований(ні) оригінал(ли) довідки(док) не раніше, ніж місячної давнини по відношенню до дати подання тендерної пропозиції, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність арешту поточних рахунків.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», а визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 15.01.2020 №4.
Період усунення порушень:
10.02.2020 13:56 - 25.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2020 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надана довідка ТОВ "Татнєфть-АЗС-Україна" від 10.12.2019р. в якій зазначено про відсутність арешту поточних рахунків Учасника.
Дата публікації звіту:
13.02.2020 17:01