-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
1 156 729.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 783.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 783.65 UAH
Номер:
6a46050b0864474fa1cd0f0b758130b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2020 00:00
Період моніторингу:
24.01.2020 15:20 - 15.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.01.2020 № 4
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.01.2020 № 4
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-11-29-001961-b 29.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі в річному плані закупівель встановлено порушення частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель при укладанні договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону.
Порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Хмельницької районної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.11.2019 №97; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергум» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Хмельницькенергозбут» (далі – ТОВ «Хмельницькенергозбут»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.12.2019 №128; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2019; договір про закупівлю від 15.01.2020 №22102076.
Під час моніторингу встановлено, що згідно із пунктом 4.4 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації та пункту 9 оголошення про проведення відкритих торгів строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до «31» грудня 2020 року.
Відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2019-11-29-001499-c Замовником запланована закупівля електричної енергії на 2019 рік.
Таким чином, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документація не відповідає запланованій закупівлі.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 Розділу V) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Проведеним моніторингом в частині дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини другої статті 32 Закону договір про закупівлю від 15.01.2020 №22102076 на суму 540 150,67 грн з ПДВ укладено з переможцем торгів ТОВ «Хмельницькенергозбут» на 28-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір (згідно протоколу засідання тендерного комітету від 18.12.2019 №128).
Разом з тим, абзацом четвертим частини першої статті 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень:
28.01.2020 13:58 - 12.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2020 13:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
31.01.2020 12:14