• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Огірки солоні, томатна паста, ікра кабачкова, зелений горошок консервований; сухофрукти, оброблені родзинки, повидло, горох колотий

Завершена

447 022.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 235.11 UAH
Номер: ec5a6ae5ab3e4528a1413fa3dccd5c5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-17-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 17.09.2020 19:20 - 09.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2020 № 190 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.09.2020 № 190 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2019-11-29-001437-b 29.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За наслідками моніторингу питання дотримання замовником законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що замовником в порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткові угоди на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку (а саме: від 03.02.2020 №1, від 12.03.2020 №2, від 18.02.2020 №3, від 20.02.2020 №4, від 04.03.2020 №5, від 11.03.2020 №6, від 01.06.2020 №7, від 10.06.2020 №8, від 17.06.2020 №9, від 25.06.2020 №10, від 21.07.2020 №11, від 10.08.2020 №12, від 09.09.2020 №14). За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткових угод відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності укладання та оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Куп’янської міської ради Харківської області (далі – Замовник) від 28.11.2019 № 2, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «Закопайло Олександр Валентинович» (далі – ФОП «Закопайло Олександр Валентинович»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.12.2019, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2019 року, договір поставки товару від 03.01.2020 №6 (далі – Договір), додаткова угода від 03.02.2020 №1 до Договору, додаткова угода від 12.03.2020 №2 до Договору, додаткова угода від 17.02.2020 №2 до Договору, додаткова угода від 18.02.2020 №3 до Договору, додаткова угода від 20.02.2020 №4 до Договору, додаткова угода від 04.03.2020 №5 до Договору, додаткова угода від 11.03.2020 №6 до Договору, додаткова угода від 01.06.2020 №7 до Договору, додаткова угода від 10.06.2020 №8 до Договору, додаткова угода від 17.06.2020 №9 до Договору, додаткова угода від 25.06.2020 №10 до Договору, додаткова угода від 21.07.2020 №11 до Договору, додаткова угода від 10.08.2020 №12 до Договору, додаткова угода від 08.09.2020 №13 до Договору, додаткова угода від 09.09.2020 №14 до Договору, надане через електронну систему закупівель пояснення Замовника від 23.09.2020. Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП «Закопайло Олександр Валентинович» не відповідає вимогам тендерної документації. Вимогами розділу 3 тендерної документації та додатку 3 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження ціни товару учасник має надати копію документу, який підтверджує ціну за одиницю товару, яку заявлено у пропозиції (первинній) (довідка, експертний висновок компетентних органів про кон’юктуру ринку продуктів відповідно до предмету закупівлі). При цьому, учасник ФОП «Закопайло Олександр Валентинович» наданим висновком спеціаліста про вартість від 12.12.2019 року ціну горошку зеленого на рівні 41,50 грн/кг не підтвердив, порушив вимоги розділу 3 тендерної документації та додатку 3 до тендерної документації Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП «Закопайло Олександр Валентинович», визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 03.01.2020 №6. Також, вимогами пункту 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити та надати замовнику в паперовому вигляді документ (довідка, експертний висновок компетентних органів про кон’юктуру ринку продуктів відповідно до предмету закупівлі), який підтверджує ціну за одиницю за результатами аукціону. Однак, учасник-переможець ФОП «Закопайло Олександр Валентинович» не оприлюднив на веб-порталі уповноваженого органу документ (довідка, експертний висновок компетентних органів про кон’юктуру ринку продуктів відповідно до предмету закупівлі), який підтверджує ціну за одиницю за результатами аукціону, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації Моніторингом питання дотримання Замовником законодавства у сфері ззакупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Замовником укладено договір з переможцем торгів ФОП «Закопайло Олександр Валентинович» від 03.01.2020 №6 на суму 328 402,50 гривень. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відповідно до додаткової угоди від 03.02.2020 №1 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг огірків солоних та за 1 кг сухофруктів, які склали – 24,09 грн та 36,08 грн відповідно, а також зменшено кількість огірків солоних до 2743,6363 кг, сухофруктів до 1460,9090 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються висновками спеціаліста про вартість Універсальної біржі «Україна» (далі – Висновок спеціаліста) від 12.12.2019 №52 та від 10.01.2020 №02. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 12.12.2019 №52 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 12.12.2019. Зокрема на огірки солоні ціни становили в розмірі від 22 грн/кг до 30 грн/кг, на сухофрукти в розмірі від 35 грн/кг до 40 грн/кг. Зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 10.01.2020 №02 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 10.01.2020 року. Зокрема на огірки солоні ціни становили в розмірі від 25 грн/кг до 30 грн/кг, сухофрукти в розмірі від 36 грн/кг до 40 грн/кг. Таким чином, Висновки спеціаліста від 12.12.2019 №52 та від 10.01.2020 №02 не підтверджують коливання цін огірків солоних та сухофруктів на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 1 до договору (з 03.01.2020 року по 03.02.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 03.02.2020 року № 1 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 17.02.2020 №2 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг ікри кабачкової, за 1 кг сухофруктів, за 1 кг оброблених родзинок, за 1 кг повидла та за 1 кг гороху колотого, які склали – 40,97 грн, 39,68 грн, 60,72 грн, 21,28 грн та 12,65 грн відповідно, а також зменшено кількість ікри кабачкової до 1607,6127 кг, сухофруктів до 1235,7928 кг, оброблених родзинок до 832,6037 кг, повидла до 700,3244 кг, гороху колотого до 502,0316 кг Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновками спеціаліста від 12.12.2019 №52 від 10.01.2020 №02, від 17.01.2020 №09, від 06.02.2020 №21. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 17.01.2020 №09 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 17.01.2020. Зокрема на ікру кабачкову ціни становили в розмірі від 30 грн/кг до 47 грн/кг. У Висновку спеціаліста від 06.02.2020 №21 зазначена інформація щодо товарних цін, які склалися станом на 17.01.2020. Зокрема на сухофрукти ціни становили в розмірі від 42 грн/кг до 45 грн/кг, на горох колотий – від 13,46 грн/кг до 16,25 грн/кг, на пасту томатну від 45 грн/кг до 48,6 грн/кг, на повидло – від 24 грн/кг до 26,4 грн/кг, на ікру кабачкову – від 43 грн/кг до 55 грн/кг, на оброблені родзинки від 65 грн/кг до 103 грн/кг. Зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 12.12.2019 №52 від 10.01.2020 №02, від 17.01.2020 №09, від 06.02.2020 №21 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Таким чином, Висновки спеціаліста від 12.12.2019 №52 від 10.01.2020 №02, від 17.01.2020 №09, від 06.02.2020 №21 не підтверджують коливання цін ікри кабачкової, сухофруктів, оброблених родзинок, повидла та гороху колотого на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 2 до договору (з 03.01.2020 року по 17.02.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 17.02.2020 року № 2 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 18.02.2020 №3 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг огірків солоних, яка склала – 26,49 грн/кг, а також зменшено кількість огірків солоних до 2544,8018 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновками спеціаліста від 10.01.2020 №02, від 12.02.2020 №22. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 10.01.2020 №02 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 10.01.2020. Зокрема на огірки солоні ціни становили в розмірі від 25 грн/кг до 30 грн/кг. У Висновку спеціаліста від 12.02.2020 №22 зазначена інформація щодо товарних цін, які склалися станом на 12.02.2020. Зокрема на огірки солоні ціни становили в розмірі від 27 грн/кг до 32,40 грн/кг. Зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 10.01.2020 №02 та від 12.02.2020 №22 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Таким чином, Висновки спеціаліста від 10.01.2020 №02, від 12.02.2020 №22 не підтверджують коливання цін огірків солоних на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 3 до договору (з 03.01.2020 року по 18.02.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 18.02.2020 року № 3 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 20.02.2020 №4 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг томатної пасти, яка склала – 23,31 грн/кг, а також зменшено кількість томатної пасти до 549,2077 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновком спеціаліста від 10.01.2020 №02 та від 06.02.2020 №21. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 10.01.2020 №02 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 10.01.2020. Зокрема на томатну пасту ціни становили в розмірі від 42 грн/кг до 47 грн/кг. У Висновку спеціаліста від 06.02.2020 №21 зазначена інформація щодо товарних цін, які склалися станом на 06.02.2020. Зокрема на томатну пасту ціни становили в розмірі від 45 грн/кг до 48,6 грн/кг. Зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 10.01.2020 №02 та від 06.02.2020 №21 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Таким чином, Висновки спеціаліста від 10.01.2020 №02, від 06.02.2020 №21 не підтверджують коливання цін томатної пасти на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 4 до договору (з 03.01.2020 року по 20.02.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 20.02.2020 року № 4 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 04.03.2020 №5 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг зеленого горошку консервованого, яка склала – 45,65 грн/кг, а також зменшено кількість зеленого горошку консервованого до 1005,5636 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновком спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 25.02.2020 №28. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 06.02.2020 №21 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 06.02.2020. Зокрема на зелений горошок консервований ціни становили в розмірі від 36 грн/кг до 47,50 грн/кг. У Висновку спеціаліста від 25.02.2020 №28 зазначена інформація щодо товарних цін, які склалися станом на 25.02.2020. Зокрема на зелений горошок консервований ціни становили в розмірі від 40,90 грн/кг до 50,0 грн/кг. Зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 25.02.2020 №28 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Таким чином, Висновки спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 25.02.2020 №28 не підтверджують коливання цін зеленого горошку консервованого на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 5 до договору (з 03.01.2020 року по 04.03.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 04.03.2020 року № 5 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 11.03.2020 №6 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг ікри кабачкової, за 1 кг оброблених родзинок та за 1 кг повидла , які склали – 45,05 грн, 66,78 грн та 23,39 грн відповідно, а також зменшено кількість ікри кабачкової до 1607,6127 кг, оброблених родзинок до 832,6037 кг, повидла до 832,5506 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновками спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 04.03.2020 №34. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 06.02.2020 №21 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 06.02.2020. Зокрема на ікру кабачкову ціни становили в розмірі від 43 грн/кг до 55 грн/кг, на оброблені родзинки в розмірі від 65 грн/кг до 103 грн/кг, на повидло в розмірі від 24 грн/кг до 26,4 грн/кг. Зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 04.03.2020 №34 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 04.03.2020 року. Зокрема на ікру кабачкову ціни становили в розмірі від 47,88 грн/кг до 57,28 грн/кг, на оброблені родзинки в розмірі від 70 грн/кг до 116 грн/кг, на повидло в розмірі від 26,4 грн/кг до 30,83 грн/кг. Зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 04.03.2020 №34 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Таким чином, Висновки спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 04.03.2020 №34 не підтверджують коливання цін ікри кабачкової, оброблених родзинок та повидла на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 6 до договору (з 03.01.2020 року по 11.03.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 11.03.2020 №6 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 11.03.2020 №6 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг ікри кабачкової, за 1 кг оброблених родзинок та за 1 кг повидла , які склали – 45,05 грн, 66,78 грн та 23,39 грн відповідно, а також зменшено кількість ікри кабачкової до 1607,6127 кг, оброблених родзинок до 832,6037 кг, повидла до 832,5506 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновками спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 04.03.2020 №34. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 06.02.2020 №21 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 06.02.2020. Зокрема на ікру кабачкову ціни становили в розмірі від 43 грн/кг до 55 грн/кг, на оброблені родзинки в розмірі від 65 грн/кг до 103 грн/кг, на повидло в розмірі від 24 грн/кг до 26,4 грн/кг. Зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 04.03.2020 №34 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 04.03.2020 року. Зокрема на ікру кабачкову ціни становили в розмірі від 47,88 грн/кг до 57,28 грн/кг, на оброблені родзинки в розмірі від 70 грн/кг до 116 грн/кг, на повидло в розмірі від 26,4 грн/кг до 30,83 грн/кг. Зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 04.03.2020 №34 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Таким чином, Висновки спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 04.03.2020 №34 не підтверджують коливання цін ікри кабачкової, оброблених родзинок та повидла на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 6 до договору (з 03.01.2020 року по 11.03.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 11.03.2020 №6 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 10.06.2020 №8 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг сухофруктів, яка склала – 43,64 грн, а також зменшено кількість сухофруктів 1235,7928 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновками спеціаліста від 27.05.2020 №45 та від 03.06.2020 №49. Однак, зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 27.05.2020 №45 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 27.05.2020. Зокрема на сухофрукти ціни становили в розмірі від 40 грн/кг до 45 грн/кг. Зазначена інформація у Висновку спеціаліста від 03.06.2020 №49 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 03.06.2020 року. Зокрема на сухофрукти ціни становили в розмірі від 45 грн/кг до 50 грн/кг. Зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 04.03.2020 №34 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Таким чином, Висновки спеціаліста від 27.05.2020 №45 та від 03.06.2020 №49 не підтверджують коливання цін сухофруктів на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 8 до договору (з 03.01.2020 року по 10.06.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 10.06.2020 №8 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 17.06.2020 №9 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг томатної пасти, за 1 кг зеленого горошку консервованого, за 1 кг повидла та за 1 кг гороху колотого, які склали – 25,64 грн, 50,21 грн, 25,72 та 13,91 грн відповідно, а також зменшено кількість томатної пасти до 544,4025 кг, зеленого горошку консервованого до 923,3178 кг, повидла до 763,1080 кг, гороху колотого до 502,0316 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновками спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 25.02.2020 №28, від 04.03.2020 №34, від 05.06.2020 №53. Однак, зазначена інформація у Висновках спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 25.02.2020 №28, від 04.03.2020 №34, від 05.06.2020 №53 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Наприклад, зазначена інформація у Висновку спеціаліста 05.06.2020 №53 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 05.06.2020. Зокрема на томатну пасту ціни становили в розмірі від 51 грн/кг до 55 грн/кг, на зелений горошок консервований в розмірі від 36 грн/кг до 47,50 грн/кг, на повидло в розмірі від 30,0 до 34,0 грн/кг, на горох колотий в розмірі від 15,5 грн/кг до 17,5 грн/кг. Таким чином, Висновки спеціаліста від 06.02.2020 №21 та від 25.02.2020 №28, від 04.03.2020 №34, від 05.06.2020 №53 не підтверджують коливання цін зеленого горошку консервованого на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 9 до договору (з 03.01.2020 року по 04.03.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 17.06.2020 № 9 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 25.06.2020 №10 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг повидла, яка склала 28,29 грн/кг, а також зменшено кількість повидла до 700,3244 кг. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються Висновками спеціаліста від 05.06.2020 №53, від 03.06.2020 №49, від 19.06.2020 №60. Однак, зазначена інформація у Висновках спеціаліста ід 05.06.2020 №53, від 03.06.2020 №49, від 19.06.2020 №60 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на дату видачі Висновків. Наприклад, зазначена інформація у Висновку спеціаліста 19.06.2020 №60 відображає інформацію щодо товарних цін, що склалися станом на 19.06.2020. Зокрема на повидло ціни становили в розмірі від 34,0 грн/кг до 40,0 грн/кг. Таким чином, Висновки спеціаліста від 05.06.2020 №53, від 03.06.2020 №49, від 19.06.2020 №60 не підтверджують коливання цін повидла на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додаткової угоди № 10 до договору (з 03.01.2020 року по 25.06.2020 року) чим в свою чергу укладання додаткової угоди від 25.06.2020 № 10 до Договору, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 11.4 Розділу XI Договору. Відповідно до додаткової угоди від 21.07.2020 №11 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг томатної пасти, яка склала 28,20 грн/кг, а також зменшено кількість томатної пасти до 463,8091 кг. Відповідно до додаткової угоди від 10.08.2020 №12 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг томатної пасти, яка склала 31,01 грн/кг, а також зменшено кількість томатної пасти до 428,54 кг. Відповідно до додаткової угоди від 09.09.2020 №14 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кг томатної пасти, за 1 кг сухофруктів, які склала 34,01 грн/кг та 48 грн/кг відповідно, а також зменшено кількість томатної пасти до 428,54 кг та кількість сухофруктів до 1161,2375 грн. Пояснення з приводу збільшення цін за одиницю товарів, внесені до договору додатковими угодами від 21.07.2020 №11, від 10.08.2020 №12, від 09.09.2020 №14 та документальне підтвердження, щодо коливання цін товару на ринку в ході проведення моніторингу Замовником не надані. Отже, вищезазначені висновки спеціаліста не підтверджують коливання росту ціни в бік збільшення, що в свою чергу свідчить про відсутність підстав укладення додаткових угод. Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткові угоди на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку.
Період усунення порушень: 29.09.2020 12:09 - 14.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2020 12:09

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником (Відділом освіти Купянської міської ради Харківської області) було подано до Харківського окружного адміністративного суду Позовну заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторгингу
Дата публікації: 09.10.2020 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу.PDF
Дата публікації звіту: 09.10.2020 08:29

Запити/Пояснення