-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Закупівля палива на 2020 рік
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 102 дні назад
770 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 853.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 853.50 UAH
Номер:
c10e83097e0b4a72b9c5f8e044a9a30d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-09-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2020 00:00
Період моніторингу:
09.01.2020 12:55 - 31.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2020 № 1
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 08.01.2020 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-29-000984-b 29.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кіптівської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.11.2019 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» та ПП «ОККО КОНТРАКТ», протоколи засідання тендерного комітету від 18.12.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір з ПП «ОККО КОНТРАКТ» від 18.12.2019, договір від 03.01.2020 №53ПТ-34/20, укладений Замовником з ПП «ОККО КОНТРАКТ».
В ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в тендерній документації.
Зокрема, в порушення вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надано документів, що підтверджують наявність договірних відносин з АЗС «СНІРО», яка відповідно до довідки, наданої учасником, є партнерською АЗС та єдина з наданого учасником переліку АЗС знаходиться у радіусі не більше 10 км від центру Кіптівської об’єднаної громади, як це вимагалося Замовником.
Також, ПП «ОККО КОНТРАКТ» в порушення вимог Додатку 1 до тендерної документації не надано накази про прийняття на роботу не менше трьох працівників, що будуть залучені до виконання договору.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалась довідка з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору за визначеною формою та наданням підтверджуючих повне виконання документів: скан-копія оригіналу відгуку від контрагента про виконання договору або завірена скан-копія звіту про виконання договору, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідно до наданих довідок ПП «ОККО КОНТРАКТ» виконано договір від 11.06.2018 №399Ю на суму 7 217 640,00 грн, укладений з АТ «Чернівціобленерго».
Проте, в тендерній пропозиції надано накладну на відпуск товарів та акт приймання-передачі нафтопродуктів на зберігання від 16.01.2019 на суму 60 070,00 грн та лист-відгук АТ «Чернівціобленерго» щодо виконання договору, який не свідчить про повне виконання договору, як це вимагалося Замовником, оскільки на момент надання відгуку - 30.11.2018, договір (терміном дії з 11.06.2018 по 31.05.2019) не виконано в повному обсязі.
Також, ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надано завіреної скан-копії звіту про виконання договору, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу.
Крім того, надані ПП «ОККО КОНТРАКТ» довідки про досвід виконання аналогічного договору не відповідають встановленій Замовником формі та не містять інформацію про строки (терміни виконання) за договором.
Отже, Замовником, в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону, не відхилено тендерну пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
16.01.2020 16:29 - 31.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2020 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір № 53ПТ-34/20 від 03.01.2020 року, укладений між Кіптівською сільською радою та ПП "Окко Коонтракт" розіраний.
Дата публікації звіту:
23.01.2020 12:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення
Дата публікації:
23.01.2020 14:37