-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тушки минтая, хека, хокі, скумбрії
Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Завершена
559 364.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 593.64 UAH
мін. крок: 1% або 5 593.64 UAH
Номер:
3e39acf997f343609bebe8a5c11d07eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2019 00:00
Період моніторингу:
26.12.2019 17:40 - 17.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.12.2019
№ 66
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2019 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2019-11-29-000232-b від 29.11.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НИВИ ЧЕРКАЩИНИ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЮЛТІС», ФОП НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА, ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА, тендерну пропозицію переможця ТОВ «НИВИ ЧЕРКАЩИНИ», протоколи засідання тендерного комітету від 20.12.2019 року, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2019 року та укладений договір від 09.01.2020 року № 2.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Житомирського Геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі – Замовник) законодавству у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), в підпункті 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону № 922, тобто надання інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень.
Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документів, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом).
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «НИВИ ЧЕРКАЩИНИ» надано договір послуг транспортного експедирування від 08.07.2019 року № Т-1, а також копії реєстраційних свідоцтв на вказані у зазначеному договорі автотранспортні засоби, власником яких є Гончар Вячеслав Володимирович.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «НИВИ ЧЕРКАЩИНИ» відсутні документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару, що не відповідає умовам підпункту 5.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922.
Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НИВИ ЧЕРКАЩИНИ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
15.01.2020 17:34 - 30.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2020 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дякуємо Вам за Вашу оперативність та повідомляємо наступне, Замовником в найближчий час буде усунуто порушення, виявлені під час моніторингу, шляхом розірвання Договору № 2 від 09.01.2020 з переможцем ТОВ "Ниви Черкащини"
Дата публікації звіту:
16.01.2020 16:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
12.02.2020 14:38