-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
115 371 562.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 153 715.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 153 715.00 UAH
Номер:
0ee97ad5e7c84964b8215f70951067c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:27 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2019-11-28-001724-c 28.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД», установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 28.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» (далі – ТОВ «КАРПАТ-БУД»), повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2020, договір від 15.04.2020 № 96 (далі – Договір), додаткова угода від 23.04.2020 № 1 до Договору, додаткова угода від 27.04.2020 № 2 до Договору, додаткова угода від 28.07.2020 № 3 до Договору, додаткова угода від 16.12.2020 № 4 до Договору, додаткова угода від 29.12.2020 № 5 до Договору, додаткова угода від 28.12.2021 № 6 до Договору, рішення Колегії АМКУ № 4297-р/пк-пз від 05.03.2020.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, Замовник зазначив вимогу щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника іншим умовам та вимогам, що встановлені Додатком № 9 до цієї тендерної документації.
Згідно з Додатку № 9 тендерної документації, Замовник визначив вимогу щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції: оригіналу витягу із реєстру платників ПДВ або платників єдиного податку; оригіналу ліцензії з переліком робіт; оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); оригіналу паспорту (для фізичних осіб).
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» відсутній оригінал витягу із реєстру платників ПДВ або платників єдиного податку.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції учасника ТОВ «КАРПАТ-БУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визнав його переможцем, та уклав з ним договір.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Варто зазначити, що відповідно до умов тендерної документації термін виконання робіт – 31.12.2020 року. Однак, Замовник неодноразово узгоджував зміни до Договору щодо продовження терміну його дії через зміни фінансування, що призвело до збільшення терміну виконання робіт відповідно до додатку № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» встановлено до кінця листопада 2022 року.
Період усунення порушень:
25.10.2022 18:12 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 18:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення моніторингу повідомляємо про усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору. Додаткова угода додається.
Дата публікації звіту:
01.11.2022 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
c9d57ea9d6c6461997a4531a70b2e828
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.10.2022 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2019-11-28-001724-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладених додаткових угод від 23.04.2020, від 16.12.2020, від 28.12.2021 до Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «КАРПАТ-БУД» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
5. Чи перераховано кошти переможцю ТОВ «КАРПАТ-БУД» за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 відповідно до умов пункту 4.1 розділу IV Договору.
У разі перерахування коштів переможцю торгів ТОВ «КАРПАТ-БУД», надати документальне підтвердження його перерахування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3c704453406f435cbc0948c2023ce5cf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.10.2022 14:34
Опис:
«Доброго дня. 1. Згідно робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» Державне підприємство «Дороги Прикарпаття» здійснює визначення (обгрунтування) технічних та якісних характеристик. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується із зведеного кошторисного розрахунку у складі Робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» . Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, затвердженого розпорядженням голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації № 606 від 19.11.2019 року.
2. Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки процедура закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» оголошено 28.11.2019 року оприлюднення вищевказаної інформації не передбачалося.
3. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відбувалося у зв’язку із недостатнім фінансуванням витрат замовника. Підставою для укладання додаткової угоди №1 від 23.04.2020 року до договору № 96 від 15.04.2020 року було розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 13.03.2020 року № 156 «Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році». Підставою для укладання додаткової угоди №4 від 16.12.2020 року до договору № 96 від 15.04.2020 року було розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 14.12.2020 року № 667 «Про внесення змін до розпорядження облдержадміністрації від 13.03.2020 року № 156». Підставою для укладання додаткової угоди №6 від 28.12.2021 року до договору № 96 від 15.04.2020 року були зміни до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році в Івано-Франківській області затверджені головою Івано-Франківської обласної державної адміністрації листом від 22.12.2021 року №1124/2/2-21/01-033 та погоджені листом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №5807/1/06-01/09-1792/08-21 від 22.12.2021 року. (Відповідні розпорядження додаються)
4. Переможцем торгів, ТОВ «КАРПАТ-БУД», під час укладання договору про закупівлю надано завірену копію ліцензії. (Копія ліцензії додається)
5. Переможцю торгів, ТОВ «КАРПАТ-БУД» перераховано кошти за фактично виконані роботи, на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2в та КБ-3 відповідно до умов підпункту 4.1 розділу IV Договору. (Платіжні доручення додаються).