-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо яловичини м'якоть І гатунку (лопаткова частина), філе куряче, стегно куряче, печінка куряча
Торги відмінено
448 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 5% або 22 440.00 UAH
мін. крок: 5% або 22 440.00 UAH
Номер:
a0caee17c5da4d7aa2e9b6c10060ae69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-11-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2020 00:00
Період моніторингу:
11.01.2020 16:10 - 01.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2020 № 4
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.01.2020 № 4
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-11-28-002521-b 28.11.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення
частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 13.01.2020 Замовник прийняв рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 72 «Гномик» комбінованого типу (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.11.2019 № 1 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію
ТОВ «Валекс КО», повідомлення про намір укласти договір, відповідь Замовника на запит.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник зазначив, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», тобто, замовником не вказано дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим порушено вимоги пункту 10 частини 2
статті 22 Закону.
Також, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог
частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовником не зазначено спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам встановленим статтею 17 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 Закону Замовник не уклав договір про закупівлю з учасником-переможцем – ТОВ «Валекс КО» у строк 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 13.01.2020 Замовник прийняв рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Період усунення порушень:
22.01.2020 10:14 - 06.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2020 10:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
05.02.2020 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
b5ddddce44264fa7b99f1b72812b0417
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.01.2020 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо яловичини м’якоть І ґатунку (лопаткова частина), філе куряче, стегно куряче, печінка куряча» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-28-002521-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чи укладений Вами станом на 11.01.2020 договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Валекс КО» на закупівлю «М’ясо яловичини м’якоть І ґатунку (лопаткова частина), філе куряче, стегно куряче, печінка куряча», при тому, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 19.12.2019?
Так, відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.