• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга) Коригування

Завершена

16 963 080.37 UAH з ПДВ
Номер: 06831260ec544281bf8179f3fc31d9fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-05-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.02.2020 10:05 - 28.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.02.2020 № 11 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.02.2020 № 11. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-11-28-000441-b від 28.11.2019 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині наявності умов застосування переговорної процедури закупівель, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення Замовником під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям відповідності переможця установленим критеріям, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям та відповідність переможця установленим критеріям, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про закупівлю від 16.12.2019 року № 290, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 20.02.2020 року. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Проте, моніторингом установлено, що інформація зазначена в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі не мітить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі з учасником ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», з яким Замовник уклав договір від 16.12.2019 року № 290 за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 Наказу № 490. Разом з тим, Замовнику через електронну систему закупівель, надіслано запит про надання пояснень щодо обґрунтування застосування переговорної процедури. Замовником на вказаний запит надано Експертний висновок ТОВ «Архітектура Плюс Дизайн» по об’єкту «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга) Коригування» від 25.11.2019 № 29 у якому зокрема зазначено, «що додаткові обсяги робіт, а саме капітальний ремонт човникової станції, удосконалення зовнішніх мереж водопостачання, каналізації та електроосвітлення, монтаж системи відео спостереження, збільшення площі благоустрою території, які виникли у зв’язку зі зміною проектних рішень, що призвело до зміни обсягів робіт та вартісних показників, являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт, які є невідокремленими та технологічно пов’язаними. Заміна попереднього виконавця робіт, а саме ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» може призвести до: - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - втрати гарантій якості на роботи із змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто до втрати гарантій на велику кількість будівельно - монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - заміна попереднього виконавця робіт, а саме ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Виконання робіт попереднім виконавцем робіт ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, устаткування, обладнання».
Період усунення порушень: 21.02.2020 16:14 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2020 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 27.02.2020 16:50

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення