-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга) Коригування
Завершена
16 963 080.37
UAH з ПДВ
Номер:
06831260ec544281bf8179f3fc31d9fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-05-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.02.2020 00:00
Період моніторингу:
06.02.2020 10:05 - 28.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2020
№ 11
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.02.2020 № 11.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-11-28-000441-b від 28.11.2019 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині наявності умов застосування переговорної процедури закупівель, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення Замовником під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям відповідності переможця установленим критеріям, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям та відповідність переможця установленим критеріям, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про закупівлю від 16.12.2019 року № 290, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 20.02.2020 року.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Проте, моніторингом установлено, що інформація зазначена в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі не мітить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі з учасником ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», з яким Замовник уклав договір від 16.12.2019 року № 290 за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 Наказу № 490.
Разом з тим, Замовнику через електронну систему закупівель, надіслано запит про надання пояснень щодо обґрунтування застосування переговорної процедури.
Замовником на вказаний запит надано Експертний висновок ТОВ «Архітектура Плюс Дизайн» по об’єкту «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга) Коригування» від 25.11.2019 № 29 у якому зокрема зазначено, «що додаткові обсяги робіт, а саме капітальний ремонт човникової станції, удосконалення зовнішніх мереж водопостачання, каналізації та електроосвітлення, монтаж системи відео спостереження, збільшення площі благоустрою території, які виникли у зв’язку зі зміною проектних рішень, що призвело до зміни обсягів робіт та вартісних показників, являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт, які є невідокремленими та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт, а саме ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» може призвести до:
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
- несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- втрати гарантій якості на роботи із змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто до втрати гарантій на велику кількість будівельно - монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
- заміна попереднього виконавця робіт, а саме ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виконання робіт попереднім виконавцем робіт ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, устаткування, обладнання».
Період усунення порушень:
21.02.2020 16:14 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2020 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
27.02.2020 16:50
Рішення про призначення перевірки
Номер:
381747fef0d045438afdb1d502540423
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-09-10-000001
Дата створення:
10.09.2020 12:53
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2020 № 62
Житомир
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 10 вересня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-10-25-002769-c та UA-2019-11-28-000441-b здійснених Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради
2. Проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу, доручити ДОВГАЛЮКУ Вячеславу Віталійовичу, начальнику відділу контролю у сфері закупівель та РИБАКУ Сергію Володимировичу, заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Людмила КОСТЮК
Запити/Пояснення
Номер:
9a9c69ea8bda452382b9718f4528eda8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2020 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга) Коригування (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-28-000441-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник) зазначено наступне.
Вiдповiдно до Договору підряду № 107 вiд 28.12.2018 ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» виконує будiвельнi роботи по об’єкту Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга) Коригування.
В процесі будівництва по даному об’єкту виникла потреба у змiнi проектних рішень, що призвело до зміни обсягів робіт та вартісних показників, які, не були передбачені первісною проектно-кошторисною документацією, невиконання яких унеможливлює подальше виконання та закінчення об’єкту будівництва.
Додаткові обсяги робіт внесені в робочий проект, який пройшов експертизу та отримав позитивний Експертний звiт вiд 20.08.2019 р. № V-0281-19/ПРОЕКСП.
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу з долученням експертних, нормативних, технічних та інші документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», яка подана Замовнику, за статтями витрат , які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
caa13d78693c46c4a34b5b76e07582ec
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2020 18:02
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга)» Коригування надає пояснення.
28.11.2019 Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради було проведено переговорну процедуру відповідно до п. 5 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі експертного висновку товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектура Плюс Дизайн» від 25.11.2019 № 29 з попереднім виконавцем робіт ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит». Під час проведення переговорів управлінням капітального будівництва, як замовником, було перевірено відповідність пропозиції учасника ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» технічним, якісним, кількісним характеристикам відповідно до Додатку № 1 «Технічне завдання на роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга)» Коригування з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». За результатами проведених переговорів було підписано Договір підряду №290 від 16.12.2019. ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» було надано договірну ціну, яка є невід’ємним додатком № 1 до договору. Крім того, до договірної ціни ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» було надано усі розрахунки, які є її складовими за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, об’єктними кошторисами, локальними кошторисами, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, які складені у порядку та за формами відповідно вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Управління капітального будівництва надає документальне підтвердження (скановані файли) усіх розрахунків до договірної ціни, експертного звіту, експертного висновку товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектура Плюс Дизайн», технічного завдання на роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга)» Коригування.
Номер:
4b1c7e52186c4003a575600058238f0e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2020 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга) Коригування (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-28-000441-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ст. 4 Закону № 922 зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Отже, поясніть чи затверджувались рішенням тендерного комітету річний план, додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі, якщо так то просимо надати підтверджуючі документи.
Крім цього, відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону № 922 визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи установлювались Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) кваліфікаційні критерії до учасника, згідно зі статтею 16 Закону № 922, якщо так то надайте підтверджуючу інформацію (документи) та чи надавались документи, щодо підтвердження відповідності ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» встановленим кваліфікаційним критеріям?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
dff7d157a4b9481eab2104f16eed972c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2020 17:41
Опис:
Управління капітального будівництва надає документи (скановані файли), що підтверджують встановлення кваліфікаційних критеріїв відповідно ст. 16 та ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" учасника ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», якому управління капітального будівництва повідомило про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівель по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга)» Коригування.
Крім того, надаємо протокольне рішення (скановані файли) про застосування переговорної процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт благоустрою території набережної річки Тетерів в місті Житомирі з розміщенням об'єктів фізичної культури і спорту (І-ша черга)» Коригування.