-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Торги відмінено
283 248 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 150 000.00 UAH
Номер:
dea838c7a03b4913ba45f1c158f60256
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-29-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2020 00:00
Період моніторингу:
29.01.2020 15:53 - 20.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2020 № 14
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 27.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2019-11-27-004738-b 27.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу наступних питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня
оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» (далі - Замовник) від 20.12.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» та ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» та ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації.
В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що відповідно до вимог пункту третього розділу третього тендерної документації учасники процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, повинні надати довідку в довільній формі щодо не застосування до нього санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України.
Дослідивши документи, надані учасником ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» встановлено, що надана, у складі тендерної пропозиції, довідка про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів та дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України містить посилання на нормативні документи в які, на кінцеву дату подання тендерних пропозиції, були внесені зміни та доповнення, а саме: в довідці не зазначено, що Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII зі змінами від 09.11.2017 № 2195-VIII, що Рішення РНБО від 28.04.2017 з останніми змінами від 19.03.2019, що Рішення РНБО від 02.05.2018 зі змінами від 21.06.2018, що Рішення РНБО від 21.06.2018 зі змінами від 19.03.2019, що Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII з останніми змінами від 15.05.2018 тощо.
Таким чином, довідка надана учасником ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» не відповідає вимогам пункту третього розділу п’ятого тендерної документації.
Також, в ході моніторингу пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано копію Постанови про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу, у тому числі і ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» завірену 24.09.2018, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано видруківку з сайту НКРЕКП, яка не містить відтиск печатки учасника та підпис уповноваженої особи учасника, що не відповідає пункту першому розділу третього тендерної документації.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» на порушення розділу третього Додатку 5 до тендерної документації, роз’яснення учасника з приводу поданої тендерної пропозиції не містять підстави ненадання учасником документу, який не подавався ним у складі тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
05.02.2020 10:08 - 20.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2020 10:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення по моніторингу Державної Аудиторської служби України північно – східний офіс держаудитслужби № UA-M-2020-01-29-000016 ● dea838c7a03b4913ba45f1c158f60256, дата публікації рішення 05.02.2020 р. відміняємо торги згідно абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.02.2020 16:59