• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо

Завершена

1 628 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 285.50 UAH
Номер: 18de945e0dae4d198cd4791ce256ce8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-14-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.01.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.01.2020 10:52 - 05.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.01.2020 № 7 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2020 № 7 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-27-000820-c 27.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання відповіді щодо невідповідності пропозиції учасника з недотриманням строків, визначених частиною 1 статті 32 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" , протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВОГ КАРД", повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю. Відповідно до частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. За результатами проведеного моніторингу, відповідно до оприлюдненої в ІТС «ProZorro» інформації, встановлено, що станом на 17.12.2019 учасником торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ", було подано вимоги про усунення порушень. Однак, Замовником було надано відповідь на дану вимогу 27.12.2019 з порушенням строків передбачених частиною 1 статті 32 Закону Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень: 17.01.2020 16:45 - 01.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2020 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що в порядку п.1, ст. 32 Закону, передбачено, що Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звертаємо увагу, що пропозиція учасника не проходила оцінку, на момент написання звернення. Більше того, учасник не просить надати роз'яснення, а зазначає про порушення, які виявлені у пропозиції іншого учасника. Таким чином, зазначені вам вимоги ст. 32 неможливо застосувати до зазначеного зверення. Більше того, чинним законодавством не передбачено термінів розгляду таких звернень. Таким чином вважаємо, що нами не допущено порушень у зазначеному питанні.
Дата публікації звіту: 25.01.2020 23:14