• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поточний ремонт покрівлі

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер: 527fbdd87dd04294a54e3fb38b088ef2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.01.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 03.01.2020 12:11 - 28.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.01.2020 № 1 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-27-000640-a. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини другої статті 32 Закону та абзацу першого частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Сірогозької сільської ради Нижньосірогозького району (далі – Замовник) від 27 листопада 2019 року; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 14.12.2019 та від 15.12.2019; пропозиції учасників ТОВ «ЕКОСТРОЙ- 1», ТОВ «ВИСОТБУДПРОЕКТ», ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» договір про закупівлю робіт від 26.12.2019 №77. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що переможцем торгів ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ», на вимогу п.7 Розділу ІІІ тендерної документації, не надано інформацію про залучення до виконання робіт субпідрядників або довідку, складену в довільній формі про відсутність необхідності залучати субпідрядну організацію. ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» у своїй тендерній пропозиції, на вимогу п.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, не надав копії аналогічного договору, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, оскільки копії договорів від 24.07.2018 №18 та від 20.07.2018 №27, завантажені не в повному обсязі, а саме відсутні додатки №1,№2 до обох договорів, що є невід’ємними частинами договорів. ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» у своїй тендерній пропозиції, на вимогу пунктів 4.3, 4.4 Розділу І тендерної документації та пунктів 8, 9 оголошення про закупівлю щодо підтвердження адреси надання послуг з поточного ремонту у селищі Сірогози, вул. Елеваторна,3 та строку надання послуг – 2019 рік, не підтвердив адресу надання послуг та строк їх виконання, оскільки вказаним учасником надано інформацію, що послуги з поточного ремонту покрівлі будуть виконуватися за адресою селище Сірогози, вул. Залізнична 6а у строк по 20 лютого 2020 року. Також, ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» у своїй тендерній пропозиції, на вимогу Додатку 2 до тендерної документації, не надав гарантійного листа щодо якості запропонованих матеріалів. Не відхиливши пропозицію ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ», яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатом проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» укладено договір про закупівлю від 26.12.2019 №77 (далі – Договір) умови якого відрізняється від умов тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Так, згідно Розділу 4 Проекту договору викладеному у додатку №6 до тендерної документації, Замовник зобов’язаний сплатити вартість виконаних робіт протягом 90 днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, проте згідно Розділу 2 Договору оплата здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту підписання цього договору у розмірі авансу 30% від загальної суми договору, кінцевий розрахунок проводиться Замовником протягом 10 календарних днів з моменту підписання Акту виконаних робіт. Відповідно до п.5.1 Проекту договору визначено, що послуги мають бути закінчені до 31.12.2019, проте згідно п.3.1 Договору строк виконання робіт становить 30 календарних днів після поступлення авансу на поточний рахунок підрядника. Також, згідно Розділу 13 Проекту договору визначено умови щодо внесення змін до істотних умов договору відповідно до вимог статті 36 Закону, проте Договір не містить вищезазначених умов, крім випадку внесення змін до проектної документації, а саме згідно п.7.2.1 Договору Замовник має право вносити зміни у разі, якщо управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради буде виявлено завищення кошторисної вартості робіт. Отже, Замовником, укладено договір про закупівлю договір про закупівлю від 26.12.2019 №77, на порушення вимог частини другої статті 32 та абзацу першого частини 4 статті 36 Закону. Статтею 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Період усунення порушень: 15.01.2020 17:36 - 30.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2020 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПОЯСНЕННЯ на Моніторинг до закупівлі поточний ремонт покрівлі (UA-2019-11-27-000640-a) 03.01.2020 15:07.
Дата публікації звіту: 22.01.2020 10:07

Запити/Пояснення