• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ (ДК 021-2015 - 09120000-6 "Газове паливо")

Завершена

926 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 635.00 UAH
Номер: c1127fd71e2a47e1b5fee8d9d03bc885
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.05.2020 12:56 - 26.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.04.2020 № 84 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2019-11-27-000233-с 27.11.2019 Відділ освіти Царичанської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02142572) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 25.01.2020р. №4-GAS-2020 з урахуванням додаткових угод до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Царичанської райдержадміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету від 27.11.2019р. №6, вимогу про усунення порушення від 26.12.2019р. (UA-2019-11-27-000233-c.c1), скаргу до процедури від 28.12.2019р. (UA-2019-11-27-000233-c.a2), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 23.01.2020р. №1408-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 18.12.2019р. №8, тендерну пропозицію ТОВ "ТРАНСГАЗПРОМ" (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.01.2020р. №4-GAS-2020, додаткові угоди від 24.02.2020р. №1, від 26.02.2020р. №2. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та викладені у рішенні від 23.01.2020р. №1408-р/пк-пз - не здійснювався. Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладання. Моніторингом встановлено, що Замовником 29.01.2020р. з порушенням строку, визначеного абзацом 8 частини першої статті 10 Закону, оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше на 2 календарних дня договір від 25.01.2020р. №4-GAS-2020.
Період усунення порушень: 18.05.2020 17:04 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 17:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення терміну оприлюднення по причині збою в роботі накладання електронного цифрового підпису
Дата публікації звіту: 21.05.2020 12:23

Запити/Пояснення