-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ (ДК 021-2015 - 09120000-6 "Газове паливо")
Завершена
926 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 635.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 635.00 UAH
Номер:
c1127fd71e2a47e1b5fee8d9d03bc885
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2020 00:00
Період моніторингу:
04.05.2020 12:56 - 26.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
30.04.2020 № 84
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19
UA-2019-11-27-000233-с 27.11.2019 Відділ освіти Царичанської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02142572) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 25.01.2020р. №4-GAS-2020 з урахуванням додаткових угод до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Царичанської райдержадміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету від 27.11.2019р. №6, вимогу про усунення порушення від 26.12.2019р. (UA-2019-11-27-000233-c.c1), скаргу до процедури від 28.12.2019р. (UA-2019-11-27-000233-c.a2), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 23.01.2020р. №1408-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 18.12.2019р. №8, тендерну пропозицію ТОВ "ТРАНСГАЗПРОМ" (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.01.2020р. №4-GAS-2020, додаткові угоди від 24.02.2020р. №1, від 26.02.2020р. №2.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та викладені у рішенні від 23.01.2020р. №1408-р/пк-пз - не здійснювався.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладання.
Моніторингом встановлено, що Замовником 29.01.2020р. з порушенням строку, визначеного абзацом 8 частини першої статті 10 Закону, оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше на 2 календарних дня договір від 25.01.2020р. №4-GAS-2020.
Період усунення порушень:
18.05.2020 17:04 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2020 17:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення терміну оприлюднення по причині збою в роботі накладання електронного цифрового підпису
Дата публікації звіту:
21.05.2020 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
a8f0181acd5348bdb07d8b25b3d9bc7e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2020 10:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Природний газ (ДК 021-2015 - 09120000-6 "Газове паливо")» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-27-000233-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Згідно абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником договір від 25.01.2020р. №4-GAS-2020 опублікований 29.01.2020р., тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення договору від 25.01.2020р. №4-GAS-2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.