• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))

Завершена

12 340 694 530.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 703 472.65 UAH
Номер: 9a1801e4b3d24fd7adf304cf62629b0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 24.04.2020 12:04 - 19.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 24.04.2020 №53 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-11-26-001184-a, «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))», яка проводиться Службою автомобільних доріг у Запорізькій області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30, абзацу 3 частини п’ятої статті 28 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку через дотримання вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020 чинній на дату складання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі), положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата початку моніторингу: "24" квітня 2020 року. Дата закінчення моніторингу: "18" травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019 чинній на період проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протоколи засідання тендерного комітету Замовника, тендерні пропозиції China Road and Bridge Corporation, акціонерного товариства «Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет Анонім Шіркеті», представництва «Сіногідро Корпорейшн Лімітед», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ), GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI та товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ЕКО-БУД-ТРЕЙД», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.01.2020 № 29-р/пк-пз, № 30-р/пк-пз та № 31-р/пк-пз, від 17.01.2020 № 973-р/пк-пз, від 17.02.2020 № 2987-р/пк-пз та № 2989-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2020, договір від 03.03.2020 № 301АМ-20 (далі – Договір), пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель 07.05.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що відповідно до вимог підпункту 3.1.1. пункту 1 розділу 3 та підпункту 1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» установив вимоги про надання таких документів, зокрема: - копії «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідку(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), щодо виконаних робіт аналогічному(их) договору(ах), про який(і) зазначено у Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт (в довідці інформація про обсяги виконаних робіт по договору надається тільки стосовно 16 ключових видів робіт). Однак, учасник GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI у складі своєї тендерної пропозиції не надав акти приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (в даному випадку їх аналог - «зелені книги») стосовно виконання 6 ключових видів робіт: монтаж металоконструкцій блоків прогонових будов позакласних мостів/естакад/шляхопроводів; спорудження монолітних залізобетонних пілонів висотою не менше 100 метрів при спорудженні позакласного вантового мосту; підготовка та монтаж вант прогонових будов при спорудженні позакласного вантового мосту; улаштування антикорозійного захисту внутрішніх та зовнішніх металевих поверхонь прогонових будов при зведенні позакласних мостів/естакад/шляхопроводів; влаштування деформаційних швів при зведенні позакласних мостів/естакад/шляхопроводів; улаштування бар’єрного огородження при зведенні позакласних мостів/естакад/шляхопроводів. З огляду на викладене тендерна пропозиція учасника GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI не відповідає вимогам підпункту 3.1.1. пункту 1 розділу 3 та підпункту 1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, якими передбачено обов’язкове надання цих документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Замовник відповідно до вимог пункту 9 додатку 2 «Документи, які вимагаються для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі пунктів 1 та 2 статті 17 Закон» до тендерної документації, установив вимоги з надання довідки про те, що юридична особа, яка є учасником - нерезидентом, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Також, примітками до додатку 2 тендерної документації визначено, що учасник - нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник - нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У складі своєї тендерної пропозиції учасник GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI надав довідку щодо відсутності підстав для відмови (файл 22 PART 22 Стаття 17.pdf), в якій зазначив, що не має антикорупційної програми та уповноваженного з реалізації корупційної програми. Отже, учасник GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI не виконав вимогу Замовника, визначену пунктом 9 додатку 2 до тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі з поясненням щодо відсутності аналогів документів з відповідними поясненнями. Моніторингом установлено, що відповідно до вимог пунктів 6, 7 та 8 розділу 2 додатку 5 «Інші документи, які повинен Учасник подати у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовник установив вимоги до учасників з надання наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію представництва Учасника процедури закупівлі нерезидента видане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України; - легалізоване положення про представництво Учасника процедури закупівлі нерезидента; - легалізовану довіреність на керівника представництва Учасника процедури закупівлі нерезидента. Учасником GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI надано довідку, в якій він гарантує відкриття та реєстрацію представництва в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України до підписання договору. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI відсутні документи, що вимагались пунктами 6, 7 та 8 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI яка не відповідала вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу 3 частини п’ятої статті 28 Закону якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, то процедура закупівлі відміняється (абзац 6 частини першої статті 31 Закону). За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій China Road and Bridge Corporation, Акціонерного товариства «Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет Анонім Шіркеті», Представництва «Сіногідро Корпорейшн Лімітед», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) та товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ЕКО-БУД-ТРЕЙД» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Період усунення порушень: 20.05.2020 16:18 - 04.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2020 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 20.05.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-26-001184-а 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) (І черга будівництва)) Комплексний аналіз чинного законодавства України дав підстави тендерному комітету, під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, дійти обґрунтованого висновку, що з огляду на взяття на облік GOCAY INSAAT TAAHHUT VE TICARET ANONIM SIRKETI як платника податків про що свідчить Форма №34-ОПП, перебування його на обліку в Головному управлінні ДПС у м. Києві та ДПІ в Оболонському районі м. Києва, наявність відкритого поточного рахунку у банківській установі України, гарантування відкриття та реєстрації Представництва до дати укладення договору про закупівлю - свідчить про спроможність Учасника належним чином виконати договір про закупівлю у разі визнання його Замовником переможцем, для чого Замовником і встановлювалася відповідна вимога тендерної документації про Представництво нерезидента. Учасник закупівлі виконав вимоги тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника закупівлі відповідає вимогам тендерної документації, документи Учасника правомірно були прийняті до розгляду Замовником та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Дата публікації звіту: 26.05.2020 15:28

Запити/Пояснення