-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Нове будівництво котельної для опалення дитячого садка «Дюймовочка» за адресою: Донецька область Олександрівський район, с.Степанівка, вул.Калініна, буд.117»
Завершена
1 937 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 680.00 UAH
Номер:
9dee18fecb71400ba51fa8ccd940e87f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-02-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.03.2020 00:00
Період моніторингу:
02.03.2020 17:52 - 24.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-11-26-004476-b 26.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу шостого частини першої статті 10 Закону через несвоєчасне оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції та своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Олександрівський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти» Олександрівської районної ради Донецької області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.11.2019, протокол розгляду тендерної пропозиції
від 17.12.2019 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Крамбуденерго» (далі – ТОВ «Крамбуденерго»), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 03.01.2020 № 1 (далі – Договір).
За результатами моніторингу установлено, що Замовником, на звернення учасників, яких не визнано переможцями торгів за результатами оцінки та розгляду їх пропозицій, з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозиціями учасників, які надіслали звернення 18.12.2019, 20.12.2019 та 23.12.2019 залишено без відповідей, чим порушено вимоги абзацу другого частини першої статті 32 Закону.
Крім цього встановлено, що Замовником відповідно до протоколу
від 17.12.2019 визнано переможця процедури закупівель ТОВ «Крамбуденерго» та 20.12.2019 оприлюденно на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено термін (один день) визначений абзацом шостим частини першої статті 10 Закону.
Замовник в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагає від учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист, що ціна, запропонована учасником, враховує всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки) (далі – гарантійний лист).
Також, Замовник в пункті 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції окремої довідки, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Водночас у складі тендерної пропозиції ТОВ «Крамбуденерго» відсутній гарантійний лист та довідка про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю чим не дотримано вимог пункту 1 розділу V та пункту 2 розділу VI тендерної документації
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Крамбуденерго» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
18.03.2020 22:16 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2020 22:16
Запити/Пояснення
Номер:
75c022dbba4348aabcbd62ca14305629
Назва:
Щодо висновку Держаудитслужби
Дата опублікування:
25.03.2020 11:47
Опис:
Пояснення щодо заключення висновку з наданням підтверджуючих документів