• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої (очікувана вартість на 2020 рік)

хек с/м минтай с/м

Завершена

1 584 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 920.00 UAH
Номер: d06dec288c0e415f9b843fdcfc8df041
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-13-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.01.2020 18:18 - 08.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.01.2020 № 16 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 16 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2019-11-26-000513-с 26.11.2019 Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22, частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету 03.12.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників торгів, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2020. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником внесено зміни до тендерної документації, проте, не оприлюднено перелік змін та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги частини другої статті 23 Закону. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення частини четвертої статті 28 Закону Замовник недотримав строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції ФОП Цуканова Н.А., яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів, крім переможця, а саме: - згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 №234 відхилено тендерну пропозицію ФОП Цуканова Н.А. по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме – зі всього переліку документів в наявності лише витяг та виписка з ЄДРПОУ за 2016 рік та копія паспорта; - згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30.12.2019 №246 відхилено тендерну пропозицію ПП «Алвіс КР» по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме – не надано відомості з ЄДРПОУ, аналогічний договір надано без невід’ємних частин, відсутнє підтвердження виконання договору за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, оскільки надано договір на постачання ковбасних виробів та курячої продукції; - згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 10.01.2020 №24 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Фуд Постач» по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме – надано атестат про акредитацію НААУ про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» без невід’ємних додатків, надано лист від ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який не містить інформації про те, що пропонований до постачання товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, а також не надано декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Крім того, моніторингом установлено, що в специфікації до проекту договору ТОВ «Фуд Постач» не вказано ціни за одиницю в грн (в графі «Кількість в одиницях виміру (кг)» та в графі «Ціна за одиницю, грн» учасником заповнено кількість), що не відповідає формі специфікації до проекту договору до тендерної документації. Аналізом тендерних пропозицій ФОП Цуканова Н.А., ПП «Алвіс КР», ТОВ «Фуд Постач» підтверджено, що Замовник правомірно відхилив тендерні пропозиції учасників з найбільш економічно вигідними пропозиціями у відповідності до вимог пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Савва Групп» порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 29.01.2020 14:56 - 13.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2020 14:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: відповідь на порушення,з якими відділ освіти не згоден
Дата публікації звіту: 01.02.2020 19:13

Запити/Пояснення