• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сталеві фітінги (відводи, переходи, фланці, муфти, різьби)

Завершена

674 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 10 111.50 UAH
Номер: 84db1083364e4b038e6f39b74003b0cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.03.2020 16:24 - 04.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.03.2020 № 49 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-26-001501-b 26.11.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій (окрім виявлених Замовником після завершення закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з врахуванням фактичного розірвання укладеного за результатами торгів договору, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, визначені абз. 2 частини 8 статті 7-1 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Залізничнетеплоенерго» (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-11-25-001109-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.11.2019 (протокол № 26/11-2019), протокол засідання тендерного комітету від 16.12.2019 № 16/12-2019 щодо внесення змін до тендерної документації, перелік внесених змін до тендерної документації (технічних вимог); реєстр отриманих пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Нікопрогресбуд» (щодо правомірності відхилення Замовником), тендерну пропозицію ПрАТ «Сантехкомплект»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.01.2020 № 02-1/2020 та від 14.01.2020 № 14-01/2020, протокол засідання тендерного комітету від 13.01.2020 № 13/01-2020; повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2020; договір поставки № 03-02Т від 03.02.2020, протокол засідання тендерного комітету від 24.02.2020 № 24/02-2020 щодо відміни торгів; оприлюднені звернення до Замовника за роз’ясненнями до процедури закупівлі та вимоги щодо усунення порушення, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимоги; опубліковану Замовником відповідь на звернення органу державного фінансового контролю. За вимогами пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів у форматі PDF з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (Додаток 1); інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2); інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; проектом договору (Додаток 4); тендерною пропозицією (Додаток 5). Водночас, завантажені ПрАТ «Сантехкомплект» у складі тендерної пропозиції файли: Щодо права підпису пропозиції.pdf, Щодо права підписання договору.pdf, Довідка щодо ціни.pdf, Довідка щодо ліцензування та дозволів.pdf, Лист гарантія щодо санкцій.pdf, Довідка про аналогічні договори.pdf, Аналогічні договори.pdf, Довідка про працівників.pdf, Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf не відкриваються та не є доступними до перегляду. Згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Крім того, відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації у разі ненадання переможцем торгів документів або неповного комплекту документів відповідно до всіх вимог тендерної документації та додатків до неї в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Сантехкомплект», яким не підтверджено кваліфікаційні критерії, визначені у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а визначено вказаного учасника переможцем торгів (протокол від 14.01.2020 № 14-01/2020) та укладено з ним договір поставки № 03-02Т від 03.02.2020 (далі – Договір № 03-02Т) на суму 555 551,40 грн з ПДВ. Наведені порушення Замовником встановлено після завершення процедури закупівлі. Так, як зазначено в опублікованому 19.03.2020 поясненні Замовника на запит органу державного фінансового контролю, технічні несправності із завантаженими файлами в електронній системі закупівель Prozzoro по закупівлі UA-2019-11-26-001501-b було виявлено при повторному перегляді архіву закупівель, що здійснюється періодично, тому було прийняти рішення відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виникнені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією, Замовником 25.02.2020 опубліковано протокол засідання тендерного комітету № 24/02-2020 від 24.02.2020 щодо відміни торгів на закупівлю сталевих фітінгів на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону (у зв’язку з виявленням пошкодженості завантажених переможцем файлів та неможливості їх відкрити), а також звіт про виконання договору, у якому зазначено причиною розірвання договору «Відміна торгів, на підставі ст. 31 ч. 1 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель». При цьому у звіті про виконання договору вказано суму оплати за договором – 555 551,40 грн з ПДВ. Проте, жодної інформації щодо фактичного розірвання Договору №03-02Т, чи його повного виконання – в електронній системі закупівель не опубліковано. Слід зазначити, що з моменту укладення договору з переможцем торгів неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому статтею 31 Закону. Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За умовами п.13.2 Договору №03-02Т зміни і доповнення (розірвання) договору здійснюється за погодженням сторін з укладанням додаткової угоди до цього договору. Відповідно до наданого (опублікованого) Замовником 19.03.2020 пояснення, за Договором №03-02Т в частині поставки товару ніяких зобов’язань не виконувалось, відповідно і оплат по даному договору не проводилось, Договір №03-02Т було розірвано за взаємною згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди. Також у поясненні зазначено, що додаткова угода про розірвання Договору №03-02Т повинна була бути завантажена разом із протоколом № 24/02-2020 25.02.2020, але після завантаження протоколу підвантажити ще один файл не було технічно можливим. Звіт про виконання договору було сформовано помилково, так як ніяких оплат по договору №03-02Т від 03.02.2020 не проводилось. До пояснення Замовником додано (опубліковано) додаткову угоду №1 від 24.02.2020 до Договору №03-02Т, згідно з якою ЛКП «Залізничнетеплоенерго» та ПрАТ «Сантехкомплект» відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України та п. 13.2 Договору №03-02Т дійшли взаємної згоди розірвати дію Договору №03-02Т з 24.02.2020, з моменту набрання чинності даною додатковою угодою (з моменту її підписання сторонами та скріплення печатками сторін) зобов’язання сторін за Договором №03-02Т припиняються. Водночас, аналізом опублікованого 25.02.2020 Замовником протоколу засідання тендерного комітету № 24/02-2020 від 24.02.2020 щодо відміни торгів встановлено, шо вказаний протокол відомостей про прийняття рішення щодо розірвання Договору №03-02Т чи інформації щодо самого розірвання Договору №03-02Т не містить. Аналогічно, в опублікованому Замовником звіті про виконання договору інформація про внесення змін до Договору №03-02Т щодо його розірвання та фактичних підстав такого розірвання відсутня. З врахуванням наданого Замовником пояснення щодо відсутності поставки та оплати за Договором №03-02Т, в опублікованому звіті про виконання договору безпідставно вказано суму оплати за договором (пункт 16) – 555 551,40 грн з ПДВ та причини розірвання договору (пункт 17) - відміна торгів, на підставі ст. 31 ч. 1 п. 2 Закону. Отже, на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону, при внесенні додатковою угодою №1 від 24.02.2020 змін до Договору №03-02Т щодо його розірвання, відповідна інформація та документи про розірвання договору у триденний термін Замовником в електронній системі закупівель не опублікована.
Період усунення порушень: 26.03.2020 12:37 - 10.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2020 12:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На жаль виправити порушення щодо оприлюднення інформації про розірвання Договору №03-02Т при внесенні змін Додатковою угодою №1 від 24.02.2020 у встановлені терміни частини 1 статті 10 не вийде, так як відповідні терміни уже пройшли. Також зазначаємо, що дана інформація була оприлюднена (опублікована) у доданому Замовником 19.03.2020 поясненні. Щераз запевняємо Вас, що Договір №03-02Т від 03.02.2020 року є різірваний, ніяких зобов’язань не виконувалось, відповідно і оплат по даному договору не проводилось З свого боку зобо’язуємось здійснювати заходи в майбутньому щодо недопущення порушень в подальшому. Також додаємо повторно копію пояснення та Додаткової угоди №1 від 24.02.2020 до Договору №03-02Т від 03.02.2020 року.
Дата публікації звіту: 01.04.2020 16:20

Запити/Пояснення