-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
природний газ
Завершена
243 466.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 217.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 217.33 UAH
Номер:
f860d8d8b930449fb033c5177366baf7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2020 00:00
Період моніторингу:
10.01.2020 15:38 - 01.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
10.01.2020 № 5
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-26-000345-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу третього частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки, встановлено відхилення Замовником найбільш економічно вигідної пропозиції чим порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено, порушення вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини другої статті 32 та частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Каланчацького ясла-садку №1 «Сонечко» Каланчацької селищної ради Херсонської області (далі – Замовник) від 26.11.2019; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 17.12.2019 №16, №17; тендерні пропозиції ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ та ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД»; договір про закупівлю від 03.01.2020 №6-3117Б-РГ та додаткові угоди до нього від 14.01.2020 №1, №2, №3, №4.
За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 17 Закону, тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону.
На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «СЕРВІС ГРУПП».
Разом з цим, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 17.12.2019 № 17, ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ визначено переможцем процедури закупівлі та 03.01.2020 укладено з ним Договір постачання природного газу №6-3117Б-РГ, умови якого відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме щодо переліку умов за якими можливо змінювати істотну умову - ціну газу.
Так, згідно п.4.1 Договору постачання природного газу від 03.01.2020 №6-31117Б-РГ визначено, що ціна на газ визначається на офіційному веб-сайті Постачальника, у разі зміни Постачальником, така ціна є обов’язковою для Сторін даного Договору та споживач, підписанням цього Договору підтверджує, що погоджується з даним порядком визначення та зміни ціни, що не відповідає порядку внесення змін до істотних умов договору, визначеного замовником у розділі ІX Проекту договору про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти Додатку 4 до тендерної документації, а саме внесення змін до істотних умов договору здійснюється відповідно до вимог частини 4 статті 36 Закону.
Таким чином, Замовник на порушенням вимог частини другої статті 32 та частини четвертої статті 36 Закону, уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів умови якого відрізняються від вимог, що викладені у тендерній документації та пропозиції переможця торгів.
Згідно до вимог статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини другої статті 32 та частини четвертої статті 36 цього Закону
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено, що додатковою угодою від 14.01.2020 №4 до договору про закупівлю від 03.01.2020 №6-31117Б-РГ ціну на газ природний збільшено більше ніж на 10 відсотків, чим порушено вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону.
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 14.01.2020 та від 23.01.2020 про надання пояснень щодо зазначених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.01.2020 16:08 - 13.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2020 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
f379bc80d6bf408280870e146c64dead
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.01.2020 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу, що проводить Каланчацький ясла-садок №1 «Сонечко» Каланчацької селищної ради Херсонської області (далі –Замовник) за номером UA-2019-11-26-000345-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
1. Поясніть чому у тендерній документації міститься вимога до учасників торгів щодо надання ними документального підтвердження інформації у формі довідки в про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону?
2. З яких причин договір про закупівлю №6-31117Б-РГ від 03.01.2020, що укладений між Замовником та ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ відрізняється від умов, що викладені у додатку №4 тендерної документації та пропозиції переможця, в частині умов внесення змін до договору?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f1e9c49b9ff345709720d40cc3ee0e8d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.01.2020 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу, що проводить Каланчацький ясла-садок №1 «Сонечко» Каланчацької селищної ради Херсонської області (далі –Замовник) за номером UA-2019-11-26-000345-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
1. Поясніть чи зверталися ви до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» в «Тендерній формі «Інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
До пояснення просимо долучити відповідні запити та відповіді на них.
2. Поясніть з яких саме підстав відхилена тендерна пропозиція ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД»?
3. Поясніть з яких підстав до договору про закупівлю №6-31117Б-РГ від 03.01.2020 внесено зміни протягом 14.01.2020 додатковими угодами №1, №2 та №3 в результаті яких ціна на газ природний за 1000 м куб. з 5249,00 грн з ПДВ стала становити 6986,42 грн з ПДВ?
До пояснення просимо надати документи, які підтверджують коливання ціни газу природного на ринку
4. Поясніть чому додатковою угодою від 14.01.2020 №4 до договору про закупівлю №6-31117Б-РГ від 03.01.2020 ціну на газ природний збільшено більше ніж на 10 відсотків?
До пояснення просимо надати документи, які підтверджують причину такого підвищення ціни газу природного.
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.