• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі дитячого садка №2 " Веселка"за адресою : вул.ім.Козюменського,23 смт.Біловодськ Луганської області " за кошти ЄІБ по проекту " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 126 днів назад

20 849 970.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 250.00 UAH
Номер: f5d1b3d52666461badf664fa4084580f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 26.11.2019 14:24 - 18.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.11.2019 № 66 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 26.11.2019 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-11-26-000076-а 26.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 50) 658-84-60, kalina73@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону №922, статті 6 Закону № 851 та пункту 2 Наказу № 490. За результатом аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації ( далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі – Закон №922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи з питань проведення закупівель за Державні кошти Замовника від 26.11.2019 №99. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону №922, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-ІV (далі – Закон № 851) та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того, проведеним моніторингом встановлено суперечність між даними оголошення про проведення відкритих торгів та даними ТД. Так, у пункті 1 розділу ІV ТД «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 10.12.2019 тоді як, за даними пункту 13 оголошення про відкриті торги, кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 11.12.2019. До того ж, відповідно до пункту 9¹ оголошення про відкриті торги, тип оплати визначений у формі «Післяплата». При цьому, умовами пункту 12.2 Проекту договору (Додаток 2 до ТД) передбачено сплату Підряднику попередньої оплати (авансу) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Період усунення порушень: 26.11.2019 14:38 - 11.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2019 14:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: - суперечність між даними оголошення про проведення відкритих торгів та даними ТД усунено шляхом редагування ТД та заміна її на сайті; - тип оплати визначений у формі оголошення «Післяплата» від кореговано з зазначенням авансу 30% та післяплати 70 % ; - накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата публікації звіту: 27.11.2019 10:55