-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
271a1324450a48d3a9ac4dd6148ec8be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-06-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2020 00:00
Період моніторингу:
06.02.2020 13:58 - 28.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.02.2020 №27
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 06.02.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 06.02.2020 № 27
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2019-11-25-003986-b 25.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня
оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності надання відповіді на звернення, відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України (далі - Замовник) від 02.12.2019 №54 (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «КОНСТРАКШНГРУП» (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2020, договір від 27.12.2019 №34-19.
В ході моніторингу питання своєчасності надання відповіді на звернення встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону, учаснику ПАТ «Сумский Промпроект» не надано відповідь на вимогу, яка надійшла 26.12.2019 року.
В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «КОНСТРАКШНГРУП» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: відповідно пункту 5.3 розділу третьому тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності у штаті учасника головного архітектора проекту та головного інженеру проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, а також інших працівників з кваліфікаційними сертифікатами, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника – переможця надано кваліфікаційний сертифікат (АР №002808) інженера – проектувальника Коцан Ю.М., яким підтверджено, що вона пройшла атестацію, відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, повязаної із створенням об’єктів архітектури, професійну спеціалізацію та необхідний рівень кваліфікації і знань, який на кінцеву дату подання тендерних пропозицій є не діючим.
Крім того встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції штатний розпис не містить даних про провідного інженера електрика, який зазначено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наказу від 15.02.2018 №11А.
Таким чином, наданий учасником-переможцем сертифікат не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного та відповідно до вимог абзацу другого пункту 1, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
14.02.2020 14:10 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 14:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вирішили оприлюднити заперечення на Висновок про результати моніторингу Північно-Східного Офісу Державної аудиторської служби України від 14 лютого 2020 року.
Дата публікації звіту:
24.02.2020 18:11