-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Енергія електрична
Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 101 день назад
3 209 127.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 091.27 UAH
мін. крок: 1% або 32 091.27 UAH
Номер:
62c93ebd1bf748fea7afe128a5b36976
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2020 00:00
Період моніторингу:
03.01.2020 15:47 - 28.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2020 №1
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.01.2020 №1
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-25-000956-c 25.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 і пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій установлено порушення вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасного укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 січня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Долинської міської на 2020 рік, оголошення про проведення торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету від «18» грудня 2019 року №5, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ», укладений договір від 30 грудня 2019 року №26/12/2019-3.1 (далі-Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що у додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати сканкопію, зроблену з оригіналу довідки або нотаріально завірену копію документу про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у прядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронному формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
ТОВ «ЕНЕРГУМ», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
На порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГУМ», через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
24.01.2020 15:03 - 08.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2020 15:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Отримавши електронний варіант довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів ТОВ «ЕНЕРГУМ», Ми перевірили її справжність на офіційному сайті Державної фіскальної служби https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit, та встановили, що ТОВ «ЕНЕРГУМ» немає заборгованості зі сплати податків та зборів, чим дотрималося вимог ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, відсутність на завантаженому документі відбитку печатки не нівелює його зміст, та дрібні помилки, безпосередньо оформлення даного документу, можна віднести до неформальних помилок.
Абзацом першим пункту 7 Порядку видачі довідок про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів передбачено, що Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, видається у паперовому або електронному вигляді. Заяву в електронній формі подають через приватну (особисту) частину Електронного кабінету (ЕК). Вхід у приватну частину (особистий кабінет) ЕК можливий тільки після ідентифікації особи з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Крім того, відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити пропозицію учасника, якщо той має заборгованість з податків і зборів, тобто відхилення тендерної пропозиції є правом а не обов’язком Замовника.
З огляду на наведене не вбачається підстав для висновку, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата публікації звіту:
30.01.2020 13:07