• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Електрична енергія

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер: 5120da1ae8c0443ca2a6ee165cc003de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-18-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.12.2019 11:49 - 10.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.12.2019 № 68 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.12.2019 №68 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-11-25-000591-b 25.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28, 30 та частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Білоберізької сільської рада об'єднаної територіальної громади Верховинського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи тендерного комітету від 20.11.2019 № 40 та від 17.12.2019 №47, тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД». За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у Додатку 2 ТД вимагає від переможця торгів документальне підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: довідку в довільній формі з завірена печаткою учасника та підписом директора про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Замовник на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 27 листопада 2019, оприлюднив роз'яснення 03 грудня 2019, чим порушив терміни встановлені частиною першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін. В пункті 2 додатку 2 ТД Замовник вимагає від учасників надати копію свідоцтва платника податку або копію витягу з реєстру платників податку. Проте учасником-переможцем ТОВ «ПРИКАРПАТ ЕНЕРГОТРЕЙД» не надано жодного з вищезазначених документів. Також, учасником-переможцем ТОВ «ПРИКАРПАТ ЕНЕРГОТРЕЙД» не надано лист-гарантію, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», а також про те, що товар не поставляється з країни-агресора (зокрема з Росії), який вимагався Замовником у Технічному завданні ТД. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТ ЕНЕРГОТРЕЙД», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень: 26.12.2019 11:37 - 10.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.12.2019 11:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Білоберізька сілька рада ОТГ інформує щодо усунення порушень виявлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області: 1.Замовником було перевірено в Єдиному державному реєстрі осіб,які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією інформацію щодо ТОВ"Прикарпатенерготрейд" . Таких відомостей не було виявлено,але не було витребувано довідку від учасника торгів.На даний час порушення усунено,копія довідки додаються. 2.Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість додається. 3.Лист гарантія ТОВ"Прикарпатенерготрейд" щодо дотримання учасником в своїй діяльності Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», а також про те, що товар не поставляється з країни-агресора (зокрема з Росії) Також інформуємо що виявлені порушення проаналізовані тендерним комітетом Білоберізької сільської ради ОТГ з метою врахування та недопущення іх в майбутньому при проведені тендерних процедур.
Дата публікації звіту: 02.01.2020 15:01

Запити/Пояснення