• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливна деревина. Код згідно ДК 021:2015 – 03410000-7 – деревина.

Для потреб навчальних закладів відділу освіти Бердичівської РДА Житомирської області . 1.Озадівська ЗОШ І-ІІІступенів – 1400 куб.м. 2. Романівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – 50 куб.м. 3. Скраглівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – 450 куб.м. 4. Гардишівська ЗОШ І-ІІ ст..-філія Озадівської ЗОШ І-ІІст. – 50 куб.м. 5. Малосілківська ЗОШ І-ІІступенів – 50 куб.м. Кількість – 2000 куб.м.

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Номер: dbc7f14fd8a342a79f6808042086a57d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-14-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.01.2020 15:40 - 05.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.01.2020 № 4 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.01.2020 № 4. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2019-11-25-000264-b від 25.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію ДП «Зарічанське лісове господарство», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ДП «Зарічанське лісове господарство», протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 08.01.2020 № 2. Відповідно до пункту 3 Додатку № 6 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, на відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», імперативно вимагалось надання копій не менше 2-х аналогічних договорів, які виконувалися (виконуються) протягом 2016 або 2017 років. За результатами аналізу питання дотримання Відділом освіти Бердичівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівель ДП «Зарічанське лісове господарство» надано копії двох аналогічних договорів а саме: - договір від 03.04.2017 №104 укладений між ДП «Житомирській військовий лісгосп» та ТОВ «РІФ-1»; - договір від 03.04.2017 №18/1 укладений між ДП «Житомирській військовий лісгосп» та ТОВ «СУМИ ТРЕЙД». Проте, моніторингом установлено, що згідно наданого у складі тендерної пропозиції ДП «Зарічанське лісове господарство» статуту, затвердженого наказом Державного агентства лісових ресурсів України від 25.04.2018 №312 ДП «Зарічанське лісове господарство» не являється правонаступником ДП «Житомирській військовий лісгосп». Також, моніторингом установлено, що учасником-переможцем ДП «Зарічанське лісове господарство» не надано копії аналогічних договорів до пропозиції, які виконувалися саме протягом 2016 або 2017 років, чим не виконав вимоги передбачені пунктом 3 Додатку № 6 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922). Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ДП «Зарічанське лісове господарство», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922 і уклав з ним договір від 08.01.2020 року № 2. Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону № 922 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Однак, моніторингом установлено, що Замовником договір про закупівлю від 08.01.2020 № 2 оприлюднено на веб-порталі 10.01.2020 року, при цьому Додаток № 1 (специфікація) та Додаток №2 (лист згода на оброблення персональних даних) до договору від 08.01.2020 року № 2, які відповідно до розділу 13 є його невід’ємною частиною, Замовником станом 28.01.2020 року на веб – порталі не оприлюднено, чим не дотримано вимоги абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень: 03.02.2020 17:27 - 18.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2020 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Опублікування документів, що свідчать про відсутність причин для розірвання договору.
Дата публікації звіту: 08.02.2020 13:55