• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Торф (брикети торф’яні)

Торф (брикети торф’яні) для потреб закладів загальної середньої освіти Сарненського району

Торги відмінено

1 575 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 43f66a61535d411e83ab6a230f53f0cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-25-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 25.11.2019 17:16 - 17.12.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2019 № 74 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.11.2019 № 74. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-11-22-002257-c 22.11.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель " Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог п. 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником, згідно наданої 28.11.2019 відповіді на запит про надання пояснення, на засіданні тендерного комітету 28 листопада 2019 року прийнято рішення відмінити переговорну процедуру UА-2019-11-22-002257-с на закупівлю твердого палива (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3) на підставі частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол №89 від 28.11.2019 засідання тендерного комітету).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік зі змінами, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером UA-2019-11-22-002257-c, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 28.11.2019, протоколи засідання тендерного комітету від 22.11.2019 №86, від 28.11.2019 №89. За результатами моніторингу встановлено, що в п. 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-11-22-002257-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель Prozorro, визначено підставу для застосування переговорної процедури закупівлі пункт 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "БІОГУМОС" на закупівлю брикетів торф’яних. Відповідно до п. 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Згідно з формою повідомлення, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, вказаний пункт 14 обов’язково має містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. В той час як в обґрунтуванні застосування процедури за цією підставою (п. 14 повідомлення про намір укласти договір), відсутнє належним чином документальне обґрунтування необхідності застосування закупівлі з підстав визначених п. 3 частини другої статті 35 Закону: посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, чи розміщення документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (підтверджують настання надзвичайної ситуації). Існуюча редакція цієї норми Закону застосовується у разі ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та не передбачає можливості замовникам застосовувати переговорну процедуру з метою попередження настання таких наслідків (за наявності ризику виникнення надзвичайної ситуації). Слід зазначити, що критерії для визначення рівня надзвичайної ситуації встановлюються Порядком класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 №368 із змінами. Пунктом 11 вказаного Порядку передбачено, що остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності). Крім того, на даний час Замовником проводиться закупівля UA-2019-10-22-003956-b за вказаним предметом за процедурою відкритих торгів, яка на даний час не завершена (наявна скарга до процедури, яка прийнята до розгляду постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель). Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель річним планом закупівель Замовника на 2019 рік передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів на жовтень 2019 року з очікуваною вартістю 1750000,00 грн та переговорної процедури на листопад 2019 року з очікуваною вартістю закупівлі 1575000,00 грн. В п. 5 річного плану UA-P-2019-11-22-007901-b не зазначено інформацію про код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів), чим порушено пункт 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490). В наданому 28.11.2019 Замовником поясненні на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.11.2019, розміщений в електронній системі закупівель, не зазначено підстави (причини) включення до річного плану закупівель на 2019 рік додаткової закупівлі за переговорною процедурою та не надано обґрунтування наявності умов застосування переговорної процедури. Враховуючи викладене, Замовником в порушення вимог п. 2 наказу № 490 у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, тобто не обґрунтовано необхідність проведення закупівлі за переговорною процедурою з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 35 Закону для проведення переговорної процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за відсутності підтвердження наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини четвертої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Під час моніторингу 28.11.2019 Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 04.12.2019 12:22 - 19.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2019 12:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю відмінено на підставі п.2 ч.4 ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 05.12.2019 15:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: Закупівлю відмінено на підставі частини 4 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" - у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації: 09.12.2019 10:32

Запити/Пояснення