• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)

Завершена

1 024 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: 9252217669fa455095da37aa325bb01c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.05.2020 12:48 - 26.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.04.2020 № 84 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2019-11-22-003082-b 22.11.2019 Комунальний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів Гуманітарна гімназія імені Лесі Українки Жовтоводської міської ради (код ЄДРПОУ 26240316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзаців 8,9 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання порядку законодавства в частині укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу учасника торгів встановлено не дотримання вимог абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляд тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 22.01.2020р. №41АВ497-253-20 з урахуванням додаткових угод до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів гуманітарної гімназії імені Лесі Українки Жовтоводської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену головою тендерного комітету Майоровою С.О., вимогу про усунення порушення від ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ" (UA-2019-11-22-003082-b.a1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 11.12.2019р. №10, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.01.2020р. №41АВ497-253-20, додаткові угоди від 31.01.2020р. №1, від 31.01.2020р №1/1 та від 14.02.2020р. №1/2 , пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладання. Моніторингом встановлено, що Замовником 29.01.2020р. з порушенням строку, визначеного абзацом 8 частини першої статті 10 Закону, оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше на 5 календарних днів договір від 22.01.2020р. №41АВ497-253-20. Згідно абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Моніторингом встановлено, що Замовником опубліковані 25.02.2020 Додаткові угоди від 31.01.2020 №1 (пізніше на 22 календарних дня), від 31.01.2020 №1/1 (пізніше на 22 календарних дня) та від 14.02.2020 №1/2 (пізніше на 8 календарних дня) з порушенням термінів визначених в абзаці 9 частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно до Протоколу засідань тендерного комітету від 11.12.2019р. № 10 тендерним комітетом було прийняте рішення про намір укласти договір з ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" на закупівлю газового палива (Природний газ) ДК 021:2015: код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) на 2020р. Моніторингом встановлено, що договір від 22.01.2020р. №41АВ497-253-20 з ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" укладений 22.01.2020р., тобто на 38 день, що є порушенням частини 2 статті 32 Закону. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, учасником торгів ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ" була висунута вимога 13.12.2019р. (UA-2019-11-22-003082-b.a1) щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровськгаз збут». На порушення абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник не надав заявнику відповідь на його звернення.
Період усунення порушень: 18.05.2020 16:57 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 16:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Підписано додатковуугоду щодо розірвання договору.
Дата публікації звіту: 22.05.2020 19:25

Запити/Пояснення