• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням резервного трубопроводу у південній та південно-східній частинах м. Ізмаїл Одеської області (в рамках проекту ЄС «Чиста ріка» Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020»)

В рамках проекту «Чиста ріка», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія-Україна 2014-2020», місцевий бюджет. ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013

Завершена

80 166 901.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400 834.51 UAH
Номер: 3767604a85d040519b61fe3cb0e390e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-10-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.01.2020 15:43 - 01.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.01.2020 № 5 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.01.2020 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-11-22-002311-b 22.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, vasylchenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПБП «Кингс» установлено порушення пунктів 1 та 4 вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Філітес Груп» та товариства з обмеженою відповідальністю «Стройнавігатор»- – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 30 Закону та частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень до тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.12.2019 б.н. (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Філітес Груп», товариства з обмеженою відповідальністю «Стройнавігатор», приватного багатопрофільного підприємства «Кингс» (далі – ПБП «Кингс»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 № 301, від 26.12.2019 № 304, від 26.12.2019 № 305, запитання до процедури закупівлі від 26.12.2019, роз’яснення Замовника до процедури закупівлі від 26.12.2019, повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2019. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПБП «Кингс» вимогам тендерної документації, а саме: - в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не надано копії трудових книжок на головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, які відповідно до довідки про наявність працівників відповідної класифікації працюють в ПБП «Кингс» за штатним розписом, чим не дотримано вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій документів про освіту та/або підвищення кваліфікації; трудових книжок (першої сторінки та сторінки із відміткою про роботу в Учасника) або відповідних договорів цивільно-правового характеру по кожному з перелічених працівників. - в складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка мала містити інформацію про тендерну пропозицію (суму договору, зобов’язання щодо підписання договору та його виконання в подальшому, тощо), за формою визначеною Додатком 1 тендерної документації, чим не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції ПБП «Кингс» як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 11.01.2020 16:48 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2020 16:48

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву від 17.01.2020 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 20.01.2020 14:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Замовник, керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення до висновку: 1. Стосовно того, що в висновку зазначено відсутність трудових книжок на головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи, які відповідно до довідки про наявність працівників працюють в ПБП «Кингс» за штатним розписом, чим на думку Держаної аудиторської служби України не дотримано вимогу підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації. Замовник заперечує та зазначає наступне. На виконання зазначеної вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «38 Копії трудових книжок, документів про освіту, дог. ЦПХ.pdf», в якому міститься наказ від 19.03.2018 № 8-к про прийняття за сумісництвом Хаджиоглова І.Л. та наказ від 01.08.2017 № 10-к про прийняття за сумісництвом Ужиніної Т.В. Також наявні 2 листи пояснення від 12.12.2019 № 41 та від 12.12.2019 № 42, в яких учасник пояснив, що зазначені працівники працюють за сумісництвом та трудові книжки ведуться за основним місцем роботи, а також зазначив відповідний нормативний документ, згідно якого на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи, а саме - Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджену наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, зареєстрованого в в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. Замовник у примітках у пункті в) Додатку 2 до тендерної документації передбачив, що документи, які не передбачені чинним законодавством України при здійсненні господарської діяльності для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції, всі документи мають бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. А також, Замовник у примітках у пункті д) Додатку 2 до тендерної документації передбачив якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Отже, Замовником прийнято до уваги вищезазначені накази та пояснення з посиланням на конкретні статті чинного законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що форма 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що спеціаліст працює за штатним розписом чи за договором цивільно-правового характеру. При цьому, ч. 3 ст. 64 Господарського Кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Згідно листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Отже, штатним розписом затверджуються усі можливі на підприємстві посади. Відмінності у статусі працівників не повинні впливати на процес формування штатного розпису, мета складання якого – у першу чергу планування кадрової роботи. Тому поряд із посадами основних працівників слід зазначати також посади, на які приймаються сумісники. Вимога, що працівник повинен входити до облікової кількості штатних працівників в тендерній документації відсутня. Помітка учасником як штатний в рамках тендерної документації розуміється як той, що зазначений у штатному розписі. Таким чином, учасник ПБП «Кингс» повністю виконав вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. 2. Стосовно того, що в висновку зазначено відсутність довідки, яка мала містити інформацію про тендерну пропозицію (суму договору, зобов’язання щодо підписання договору та його виконання в подальшому, тощо), за формою визначеною Додатком 1 тендерної документації, чим на думку Держаної аудиторської служби України не дотримано вимогу підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Замовник заперечує та зазначає наступне. На виконання зазначеної вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ПБП «Кингс» надано, тобто завантажено в електронну систему закупівель 17 грудня 2019 14:18 документ під назвою «23 Тендерна пропозиція.pdf», який повністю відповідає формі, наведеній у Додатку 1 тендерної документації, та наданий до кінцевого строку надання тендерних пропозицій, тобто до 17 грудня 2019 15:00. Таким чином, учасник ПБП «Кингс» повністю виконав вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, Замовник категорично не погоджується із твердження у висновку про порушення пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із тим, що у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПБП «Кингс».
Дата публікації звіту: 14.01.2020 12:37

Запити/Пояснення