• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Торги відмінено

4 658 304.75 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 244.90 UAH
Номер: 2448addbdcf4493ebf94c096a8fcc4d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-03-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.12.2019 16:31 - 25.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.12.2019 № 343 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.12.2019 № 343 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 63 UA-2019-11-22-001835-b 22.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, babich.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою електронній системі закупівель, Замовник 11.12.2019 відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.11.2019 № 468, та зміни до неї. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначив по 2 лоту розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 156 017,34 грн або 3,6 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції має становити не більше 3 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Період усунення порушень: 18.12.2019 16:33 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2019 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінено
Дата публікації звіту: 19.12.2019 10:12