• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 103 дні назад

3 565 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 826.30 UAH
Номер: 42c9e1fdc62a4bf5b9bce64aec5694f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.11.2019 16:59 - 19.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2019 Одеса № 418 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.11.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.11.2019 № 418 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 5. UA-2019-11-22-000049-a 22.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 16 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі:09.12.2019. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.11.2019 № 97, зміни до ТД, затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 № 98, пояснення Замовника, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого орану 02.12.2019 та 04.12.2019. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини 1 статті 23 Закону роз’яснення на звернення щодо ТД та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 були надані Замовником протягом 6-ти робочих днів з дня їх оприлюднення. Під час аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 16 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, а саме: - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі (пункт 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до ТД); - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка (в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (пункт 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до ТД). Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 02.12.2019 № 98, внесено відповідні зміни до ТД.
Період усунення порушень: 09.12.2019 14:45 - 24.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2019 14:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата публікації звіту: 17.12.2019 10:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Ні
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.12.2019 12:12

Запити/Пояснення