-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 103 дні назад
3 565 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 826.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 826.30 UAH
Номер:
42c9e1fdc62a4bf5b9bce64aec5694f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2019 00:00
Період моніторингу:
27.11.2019 16:59 - 19.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2019 Одеса № 418
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2019 № 418
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5. UA-2019-11-22-000049-a 22.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі:09.12.2019.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.11.2019 № 97, зміни до ТД, затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 № 98, пояснення Замовника, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого орану 02.12.2019 та 04.12.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини 1 статті 23 Закону роз’яснення на звернення щодо ТД та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 були надані Замовником протягом 6-ти робочих днів з дня їх оприлюднення.
Під час аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 16 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, а саме:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі (пункт 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до ТД);
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка (в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (пункт 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до ТД).
Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 02.12.2019 № 98, внесено відповідні зміни до ТД.
Період усунення порушень:
09.12.2019 14:45 - 24.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2019 14:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата публікації звіту:
17.12.2019 10:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Ні
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.12.2019 12:12
Запити/Пояснення
Номер:
68e71f14f75f45909a907605a1e57e42
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2019 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання: яким чином Замовник може обґрунтувати встановлення кваліфікаційних критеріїв та визначення переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, а саме:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі (пункт 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД));
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію: довідка (в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (пункт 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку 2 до ТД).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
db7edcd4c8344ff8976632b098b13db2
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
02.12.2019 16:20
Опис:
Внесено зміни до тендерної документації
Номер:
71cb3b4aa710415f8fa1e98a3670724d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
02.12.2019 16:21
Опис:
Лист
Номер:
1102ca7be9ee45669ebde11656457f7f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2019 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) На веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 було оприлюднено запитання щодо тендерної документації (невідповідність проекту договору примірному договору про постачання електричної енергії споживачу, затвердженому постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Правила роздрібного ринку електричної енергії»).
Роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 02.12.2019.
Так, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, серед іншого зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Враховуючи вищезазначене, чому роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 6-ти робочих днів? Коли Замовником було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень?
2) На веб-порталі Уповноваженого органу 23.11.2019 було оприлюднено вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 02.12.2019.
Чому роз’яснення на зазначене звернення було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 6-ти робочих днів? Коли Замовником було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e2e2007486b246bfbc288208b37876cf
Назва:
Протокол засідання ТК щодо надання розяснень
Дата опублікування:
04.12.2019 16:27
Опис:
02.12.2019 тендерним комітетом замовника було прийнято рішення про надання відповідних роз’яснень учасникам та оприлюднено відповідні відповіді учасникам в авторизованому електронному майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ ОНЛАЙН».