-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони майна Сумської дирекції АТ "Укрпошта"
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 206 днів назад
1 917 981.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 179.81 UAH
мін. крок: 1% або 19 179.81 UAH
Номер:
96b2de870f3f4aca8190df74526525a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2019 00:00
Період моніторингу:
18.12.2019 11:33 - 10.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2019 №44
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.12.2019 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-21-002292-b 21.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону та пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Акціонерного товариства «Укрпошта» в особі Сумської дирекції (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.11.2019 №20, тендерну пропозицію приватного підприємства «КОМСЕРВІС ПЛЮС» (далі – ПП «КОМСЕРВІС ПЛЮС»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.12.2019 №24, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2019, договір від 28.12.2019 №19-852, додаткова угода від 28.12.2019 №1.
Моніторингом установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 57 540,00 грн, що перевищує 3 % очікуваної вартості закупівлі (57 539,43 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг.
Також, на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 1 розділу IV тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK1-5_1) підтверджено.
Період усунення порушень:
11.01.2020 11:40 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2020 11:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту:
16.01.2020 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
17aa5ee8fd7b4b6792ffaa33b60f1864
Назва:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
Дата опублікування:
16.01.2020 14:09
Опис:
З приводу порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї № UA-2019-11-21-002292-b, за результатами якої сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, пояснюємо наступне:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія.
У відповідності до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначив конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції з метою встановлення гарантії та на підтвердження того, що учасник не відмовиться від виконання умов своєї тендерної пропозиції або виконання умов договору. Встановлена більша сума тендерного забезпечення ніж допустима у законом для уникнення змов між учасниками (так звані «парні учасники»), допуску до участі фінансово стабільних та добросовісних учасників здатних надати якісні послуги з фізичної охорони. В оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 57 540,00 грн, що перевищує 3 % очікуваної вартості закупівлі (57 539,43 грн) на 57 коп.
Виходячи з викладеного, повідомляю, що визначення розміру забезпечення відбулось на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, і могло бути усунено лише на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет. Однак, станом на сьогодні не може бути усунено замовником у зв’язку із завершенням тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору закупівлі (№ 19-852 від 28.12.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Крім того, сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та виконавцем – сторонами договору та відбувається виконання умов договору, тому на даному етапі не можливо вжити заходів щодо розірвання договору.