-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати
Завершена
2 988 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 128.06 UAH
мін. крок: 0% або 128.06 UAH
Номер:
062adc8b5666485193520b2819f3b311
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-11-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2019 00:00
Період моніторингу:
11.12.2019 17:05 - 03.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.12.2019 № 229
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-11-21-000644-b, «ДК 021:2015: 39162100-6 - Навчальне обладнання», яка проводиться Біленьківською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій переможця торгів встановлено, що тендерні пропозиції ФОП «Дроздовський В.В.» за лотами №№ 1, 3, 5, 7, 9 підлягають відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників за лотами №№ 1, 3, 5, 7, 9 - ФОП «Дроздовський В.В.», за лотом № 8 - ПП «Брунера», за лотами №№ 11, 12, 14 - ТОВ «Дидактиклаб», за лотом № 13 - ФОП Боков Ю.Л., повідомлення про намір укласти договір, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 09.12.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 21.11.2019 № 35.
При цьому, за лотами №№ 4, 6, 10 торги не відбулися з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Дослідженням тендерних пропозицій за лотом № 8 - ПП «Брунера», за лотами №№ 11, 12, 14 - ТОВ «Дидактиклаб», за лотом № 13 - ФОП «Боков Ю.Л.» порушень не встановлено.
Разом з цим, дослідженням тендерних пропозицій ФОП «Дроздовський В.В.» за лотами №№ 1, 3, 5, 7, 9 встановлено їх невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів (далі - ТД).
Так, відповідно умов Додатку 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД встановлено, що учасники торгів повинні надати в складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивні навчальні кабінети, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника.
На зазначену вимогу учасник торгів ФОП «Дроздовський В.В.» у складі тендерних пропозицій, за лотами №№ 1, 3, 5, 7, 9, надав копії трьох висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а саме:
- від 07.04.2016 № 05.03.02-03/11628 на комп’ютерне обладнання, який наданий виробнику «АSUSTeK.Computer.INC»;
- від 11.07.2019 № 112-18-1/15185 на дошки мобільні, маркерні та настільні, який наданий виробнику ТОВ «Компанія ТСО»;
- від 25.01.2019 № 602-123-20-3/873 на офісну техніку ИМ «Panasonic», мультимедійні проектори, який наданий виробнику «Panasonic Corporation».
Проте, надані вищезазначені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зазначену продукцію, не завірені печаткою та підписом виробників.
Крім того, за вищезазначеними лотами учасником торгів ФОП «Дроздовський В.В.» не надано копій сертифікатів ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні, дійсні на дату подання тендерних пропозицій, завірених печаткою та підписом виробника.
Враховуючи зазначене, тендерні пропозиції ФОП «Дроздовський В.В.» за лотами №№ 1, 3, 5, 7, 9 не відповідають вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Отже, тендерні пропозиції ФОП «Дроздовський В.В.» за лотами №№ 1, 3, 5, 7, 9 не відповідають вимогам ТД та підлягають відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
13.12.2019 16:31 - 31.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2019 16:31