-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика на стадіоні "Освіта" за адресою: вул. Паркова,буд. 32, смт. Чаплинка, Чаплинський район Херсонська область
Завершена
1 864 206.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 864.21 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 864.21 UAH
Номер:
7c0875bf354d4b07af7d0c0ae962b0cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2019 00:00
Період моніторингу:
24.12.2019 16:37 - 16.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.12.2019 № 248
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-20-003329-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» установлено порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Фінансово - господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) від 20 листопада 2019 року б/н; протоколи засідання тендерного комітету Замовника №5 від 09.12.2019, №6 від 10.12.2019, №7 від 12.12.2019; пропозиції учасників ПП «БЕЛБУД», ТОВ «ОЛЕСЯ», ТОВ «ЛЕВМІСЬКБУД», ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ»; договір про закупівлю робіт від 23.12.2019 №14.
За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що переможцем торгів ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» в недотримання вимог Додатку №1 до тендерної документації, у строк передбачений абзацом другим
частини 3 статті 17 Закону, а саме, у п’яти денний термін з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, що закінчується 17.12.2019, не завантажено на електронному майданчику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Станом на 17.01.2020 вищезазначені документі переможцем не завантажено.
Отже, Замовник на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію переможця торгів ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» та уклав з ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» договір про закупівлю за державні кошти від 23.12.2019 №14.
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 26.12.2019 про надання пояснень щодо зазначених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.01.2020 15:07 - 01.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2020 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
c375ba87e20540d785aafceb5045c479
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.12.2019 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва мультифункціонального спортивного майданчика на стадіоні «Освіта», що проводить Комунальна установа «Фінансово - господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) за номером UA-2019-11-20-003329-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Відповідно до пунктів 14,15 Додатку №1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.
У зв’язку з вищенаведеним поясніть чому надана учасником ТОВ «ЛЕВМІСЬКБУД» в складі своєї пропозиції інформація, а саме Розрахунки №1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи і монтажні роботи (файл ДЦ.pdf сторінка 5) та Розрахунок № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат (файл ДЦ.pdf сторінка 6) не відповідає вимогам п.14,15 Додатку №1 тендерної документації?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» у зв’язку з тим, що переможцем торгів не завантажено на електронному майданчику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у строк передбачений абзацом другим частини 3 статті 17 Закону, що не відповідає умовам Додатку №1 тендерної документації Замовника?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.