-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Дизельне паливо
Завершена
246 253 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 231 266.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 231 266.00 UAH
Номер:
98ea9d2312f84f3a809b553fa6fd60c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
18.12.2020 15:01 - 15.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020
№ 77
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2020 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-11-20-003178-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта», установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Торум», ТОВ «ГЛУСКО Україна», ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», ТОВ «Південна паливно-експедиційна компанія», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР Україна», ТОВ «АНВІТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська Залізниця» (далі - Замовник) від 02.01.2020 року, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торум», ТОВ «ГЛУСКО Україна», ПАТ «Укртатнафта», ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», ТОВ «Південна паливно-експедиційна компанія», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР Україна» та ТОВ «АНВІТРЕЙД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2020 року, договір про закупівлю від 23.03.2020 року № ЦЗВ-14-01020-01, додаткові угоди від 14.04.2020 року № 1, від 22.04.2020 року № 2, від 16.06.2020 року №3, від 23.06.2020 № 4 та від 18.12.2020 № 5, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – АМКУ) від 20.02.2020 року № 3300 р/пк пз, та пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.12.2020 року, 29.12.2020 року, 30.12.2020 року та 14.01.2020 року.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, проте, в порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником в електронній системі закупівель не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесені зміни.
За результатами моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що в порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ №490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про місце поставки товарів.
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація, зокрема, має містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону.
Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог встановлених в пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3.6 розділу ІІІ та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки з інформацією про виконання аналогічного договору, з наданням копії зазначеного аналогічного договору та надання копій документів, що підтверджують постачання продукції у сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі, тощо).
На виконання вказаних вимог, учасником ПАТ «Укртатнафта» у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки нафтопродуктів від 22.06.2018 року № 890/2/2118 з додатками та довідку про досвід виконання аналогічного договору від 19.12.2019 року № 38/10-6852/3, в якій зазначено, що в процесі договірних відносин оформлення видаткових накладних та актів приймання-передачі товару не передбачено.
Поряд з цим, пунктом 3.1 розділу 3 аналогічного договору від 22.06.2018 року № 890/2/2118 встановлено умову, що приймання товару здійснюється відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 року № 281/171/578/155 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 року за № 805/15496 (далі - Інструкція № 281).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 «Порядок приймання нафти і нафтопродуктів» Інструкції № 281, приймання нафти і нафтопродуктів при поставці товару автомобільним та/або залізничним транспортом, оформляється актами приймання нафти або нафтопродуктів за кількістю, товарно-транспортними накладними.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта» відсутні будь які документи, що підтверджують постачання продукції в сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн, що не відповідає вимогам пункту 3.6 розділу ІІІ та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, визначеним в статті 16 Закону.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «Укртатнафта» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону.
В ході проведення моніторингу неможливо дослідити питання щодо внесення змін до договору про закупівлю, оскільки Замовником, на запити посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 28.12.2020 року та від 11.01.2021 року, не надано документального підтвердження настання законодавчих підстав внесення змін до істотних умов договору від від 23.03.2020 року № ЦЗВ-14-01020-01, шляхом укладання додаткових угод від 14.04.2020 року № 1, від 24.04.2020 року № 2, від 16.06.2020 року № 3 та від 23.06.2020 року № 4.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.01.2021 13:36 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2021 13:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2019-11-20-003178-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-003178-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490, порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-003178-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані:
- нова редакція тендерної документації у вигляді файлу
«3440 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx»;
- перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3440_02.01.2020.doc»;
- та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3440 ТД дизельне паливо_нова редакція_26.12.2019.docx».
Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду.
Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
2. Щодо порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490 Замовник не погоджується та повідомляє наступне.
В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана.
3. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне.
Абзацом третім частини третьої статті 17 Закону передбачено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав пунктам 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому, Замовник вважає, що тендерна документація складена у відповідності до Закону.
4. Щодо порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
Пунктом 3 Додатком № 2 до тендерної документації вимагається надання довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо).
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо) підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн.
Якщо копії зазначених договорів передбачають, що їхньою невід’ємною частиною є рахунки, видаткові накладні тощо, а Учасник не надав їх, Замовник буде вважати, що Учасник відповідає кваліфікаційним вимогам, якщо з наданих документів можна встановити відповідний досвід виконання аналогічних договорів.
Замовником з наданих документів встановлено відповідний досвід виконання аналогічних договорів, а саме: в складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору в якому зазначено обсяг фактично поставленої продукції (20 994,61 тн) та копію зазначеного аналогічного договору (Договір поставки нафтопродуктів від 22.06.2018 №890/2/2118). Умовами договору передбачено постачання продукції у кількості зазначеній у договорі та додатках. З наданих додатків видно, що вони укладались по факту постачання продукції в кінці місяця, в якому здійснено відвантаження. Додатками визначено фактичну кількість поставленої продукції. Сукупний об’єм усіх додатків фактично поставленої кількості дизельного палива складає 20 994,61 тн.
Зважаючи на вище викладене, учасником торгів ПАТ «Укртатнафта» дотримано вимоги тендерної документації.
Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 18.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 16.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
22.01.2021 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
fe37a8c49816476484edce59758c4f20
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.12.2020 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковою угодою від 18.12.2020 № 5 до договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 збільшено ціну на товар відповідно до ч.4 ст.36 Закону (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі).
Враховуючи вищевикладене, поясніть причини продовження строку дії договору на товар відповідно до вказаної додаткової угоди з наданням підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
afc4de75eb43494586bd3e5f9746ec48
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.12.2020 14:55
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 21.12.2020 (14:53:30), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
18.12.2020 укладено додаткову угоду № 5 на підставі п.8 ч. 4 ст. 36 закону України «Про публічні закупівлі», а саме дія договору продовжена на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2021, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році без зміни ціни за одиницю. Додатковою угодою № 4 до договору поставки № ЦЗВ-14-01020-01 була погоджена остання ціна договору.
Номер:
2f21a7b2f8e9446bbb282ac67d1c3b10
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2020 08:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ ТОРУМ на відповідність тендерній документації ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» , з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f9514632a54047d483dd2e94f711da49
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.12.2020 16:55
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 23.12.2020 (08:57:23), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі: Дизельне паливо
diesel fuel ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Пункт 5.2 Тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, тому при розгляді тендерних пропозицій учасників формальні (несуттєві) помилки не враховувались та на розгляд комітету не виносилися.
Номер:
9f93e5a50c11494ca5f60f6271b712d3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2020 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пунктів 2 та 4 Додатку 2 тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті та документи для укладання договору зазначені в тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в пунктів 2 та 4 Додатку 2 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаних документів протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Номер:
10ecf9db25f24cf8b00c4c24426dcc5e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.12.2020 16:58
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 23.12.2020 (09:44:16), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та надаються всі документи, які були надані переможцем закупівлі відповідно до п. 2 та 4 Додатку 2 тендерної документації.
Документи було надано за адресою, яка вказана в тендерній документації, про що було складено реєстр отриманих документів.
Завантаженням до електронної системи відповідних копій документів тендерною документацією не вимагалось.
Додаток: PDF файл з назвою «документи переможця 3440».
Номер:
db78eda3987f4bcdaf2035ba72150227
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2020 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковими угодами від 14.04.2020 № 1, № 2 від 24.04.2020, № 3 від 16.06.2020 та № 4 від 23.06.2020 до договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 внесено зміни до договору відповідно до пункту 7 ч.4 ст.36 Закону (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Враховуючи вищевикладене, поясніть причини внесення змін відповідно до вказаних додаткових угод з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
09fa322eca084c679bf5ccc4bc745192
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.12.2020 15:14
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 28.12.2020 (14:24), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Згідно умов укладеного договору по даній процедурі закупівлі укладання додаткових угод відбувалося на дату надання рознарядок постачальнику після проведення перерахунку ціни за формулою зазначеною у договорі поставки.
Якщо після перерахунку за формулою ціна Товару змінюється від попередньої ціни (або ціни Товару на день укладання Договору, якщо перерахунок здійснюється вперше) більше ніж на 1 (один)% Сторони зобов’язані протягом 3 (трьох) робочих днів укласти додаткову угоду про зміну ціни (п 2.6 Договору поставки).
Для перерахунку ціни показник Platts - це середнє арифметичне мінімальних значень базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті надання рознарядки, яке зазначене в публікації «Platt's European MаrketScan» за позиціями:
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Mediterranean cargoes FOB Med (Italy)»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Northweat Europe barges FOB Rotterdam» (за тонну, долар США). Застосовується базис Platts відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Перерахунок ціни проводився згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Номер:
fc097a9421404fc6b215597488f05c00
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в пунктах 1-8 ч. 4 ст. 36 цього Закону.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковими угодами від 14.04.2020 № 1, № 2 від 24.04.2020, № 3 від 16.06.2020 та № 4 від 23.06.2020 внесено зміни до договору до договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01, укладеного з ТОВ ТОРУМ, сторонами вносились зміни до істотних умов договору на підставі пунктів 7 та 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Враховуючи вищевикладене, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель 30.12.2020 року надано запит щодо надання обгрунтування внесення змін до істотних умов договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 (шляхом укладання додаткових угод № 1-4), з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Однак, Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель 30.12.2020 року надано відповідь, яка фактично не містить обґрунтування та документального підтвердженням щодо настання законодавчих підстав внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткових угод № 1-4 (по кожній додатковій угоді окремо).
Враховуючи вищевикладене, повторно обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору (окремо по кожній додатковій угоді), шляхом укладання додаткових угод № 1-4, з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Пояснення та копії документів, що підтверджують настання обставин визначених в ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) (щодо кожної додаткової угоди окремо), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0ab66b4129d542b58b95f51f1e46ec70
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.01.2021 17:05
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:48:43), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Як раніше повідомлялося, перерахунок ціни за договором проводився згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Між Замовником та компанією S&P Global Platts укладений генеральний договір про підписку від 10 квітня 2018 року. Відповідна інформація та текст договору розміщені в системі Prozorro за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-22-002132-a. За цим генеральним договором Замовник отримує інформацію щодо показників Platts, на підставі чого й здійснюється перерахунок ціни предмету закупівлі. При цьому інформація щодо показників Platts, яку отримує Замовник від S&P Global Platts, є конфіденційною та договором встановлено коло осіб, яким дозволяється доступ до неї. З огляду на зазначене, та враховуючи, що система Prozorro не забезпечує конфіденційність обміну інформацією між Замовником та ДАСУ, Замовник позбавлений технічної можливості надати зазначену інформацію без порушення договірних зобов’язань.
Номер:
9fcdccbe5f724ad18500992a8dcd3f02
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, пунктом 2.6 договору про закупівлю від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01, укладеного з ТОВ ТОРУМ зокрема встановлено умову, що базис Platts застосовується відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Аналогічно вищевказаним пунктом договору про закупівлю від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 також встановлено умову, що маржа учасника, що є незмінною величиною після проведення аукціону, та визначена у тендерній пропозиції Постачальника.
Враховуючи вище викладене, поясніть в якому документі тендерної пропозиції ТОВ ТОВ ТОРУМ знаходяться розрахунки базису Platts та розмір маржи, що застосовуються в договорі про закупівлю від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01?
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1ab5df9511ee42c3805cefae0eeea2fe
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.01.2021 14:25
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:54:13), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Розділом 4 «Документи для укладання договору (подає переможець)» Додатку № 2 передбачено надання Цінової пропозиції згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону. Формою цінової пропозиції за підсумками електронного аукціону у відкритих торгах передбачено, що Учасник надає розрахунок ціни за одиницю товару (грн., з ПДВ), в якому вказує: значення кожної складової ціни, базис (заголовок) Platts, значення Гк. На виконання вимоги тендерної документації, цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону, переможцем торгів було надано у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.