-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Дизельне паливо
Завершена
246 253 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 231 266.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 231 266.00 UAH
Номер:
3fca8f18be5b4550ac36976d8110ad03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
18.12.2020 15:08 - 15.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020
№ 77
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2020 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-11-20-001237-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта», установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «АНВІТРЕЙД», ТОВ «ТД «СОКАР Україна,ТОВ «ТОРУМ», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», ТОВ «Південна паливно-експедиційна компанія», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Регіональної філії «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) від 02.01.2020 року, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АНВІТРЕЙД» (далі – ТОВ «АНВІТРЕЙД»), Публічного акціонерного товариства «Укртатнафта» (далі – ПАТ «Укртатнафта»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОКАР УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТД «СОКАР Україна), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ»), Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна паливно-експедиційна компанія» (далі – ТОВ «Південна паливно-експедиційна компанія»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2020 року, договір про закупівлю від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01 (далі - Договір), додаткові угоди від 31.03.2020 № 1, від 15.04.2020 № 2, від 22.04.2020 № 3, від 28.04.2020 № 4, від 27.05.2020 № 5 та від 18.12.2020 № 6, пояснення Замовника з копіями документів від 29.12.2020 року, від 30.12.2020 року, від 14.01.2021 року та рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 19.02.2020 року № 3242-р/пк-пз.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, проте, в порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником в електронній системі закупівель не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесені зміни.
За результатами моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що в порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про місце поставки товарів.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема, повинна містити вимоги встановлені статтею 17 Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3.6 розділу ІІІ та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки з інформацією про виконання аналогічного договору, з наданням копії зазначеного аналогічного договору та наданням копій документів, що підтверджують постачання продукції у сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо).
На виконання вказаних вимог, учасником ПАТ «Укртатнафта» у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки нафтопродуктів від 22.06.2018 року № 890/2/2118 з додатками та довідку про досвід виконання аналогічного договору від 19.12.2019 року № 38/10-6852/3, в якій зазначено, що в процесі договірних відносин оформлення видаткових накладних та актів приймання-передачі товару не передбачено.
Поряд з цим, пунктом 3.1 розділу 3 аналогічного договору від 22.06.2018 року № 890/2/2118 встановлено умову, що приймання товару здійснюється відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 № 281/171/578/155 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496 (Інструкція № 281).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 «Порядок приймання нафти і нафтопродуктів» Інструкції № 281, приймання нафти і нафтопродуктів при поставці товару автомобільним та/або залізничним транспортом, оформляється відповідно актами приймання нафти або нафтопродуктів за кількістю, товарно-транспортними накладними.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта» відсутні будь які документи, що підтверджують постачання продукції в сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн, що не відповідає вимогам пункту 3.6 розділу ІІІ та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, визначеним в статті 16 Закону.
Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону допущено до електронного аукціону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ПАТ «Укртатнафта».
В ході моніторингу неможливо дослідити питання щодо внесення змін до договору, оскільки Замовником, на запити посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 28.12.2020 року та від 11.01.2021 року, не надано документального підтвердження настання законодавчих підстав внесення змін до істотних умов Договору, шляхом укладання додаткових угод від 31.03.2020 № 1, від 15.04.2020 № 2, від 22.04.2020 № 3, від 28.04.2020 № 4, від 27.05.2020 № 5.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.01.2021 13:35 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2021 13:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2019-11-20-001237-c
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-001237-c).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490, порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-001237-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані:
- нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3438 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx»;
- перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3438_02.01.2020.doc»;
- та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3438 ТД дизельне паливо_нова редакція_26.12.2019.docx».
Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду.
Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
2. Щодо порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490 Замовник не погоджується та повідомляє наступне.
В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана.
3. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне.
Абзацом третім частини третьої статті 17 Закону передбачено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав пунктам 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому, Замовник вважає, що тендерна документація складена у відповідності до Закону.
4. Щодо порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
Пунктом 3 Додатком № 2 до тендерної документації вимагається надання довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо).
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо) підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн.
Якщо копії зазначених договорів передбачають, що їхньою невід’ємною частиною є рахунки, видаткові накладні тощо, а Учасник не надав їх, Замовник буде вважати, що Учасник відповідає кваліфікаційним вимогам, якщо з наданих документів можна встановити відповідний досвід виконання аналогічних договорів.
Замовником з наданих документів встановлено відповідний досвід виконання аналогічних договорів, а саме: в складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору в якому зазначено обсяг фактично поставленої продукції (20 994,61 тн) та копію зазначеного аналогічного договору (Договір поставки нафтопродуктів від 22.06.2018 №890/2/2118). Умовами договору передбачено постачання продукції у кількості зазначеній у договорі та додатках. З наданих додатків видно, що вони укладались по факту постачання продукції в кінці місяця, в якому здійснено відвантаження. Додатками визначено фактичну кількість поставленої продукції. Сукупний об’єм усіх додатків фактично поставленої кількості дизельного палива складає 20 994,61 тн.
Зважаючи на вище викладене, учасником торгів ПАТ «Укртатнафта» дотримано вимоги тендерної документації.
Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 18.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 16.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
22.01.2021 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
1643ec08743e4c64af4462cda9981e00
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2020 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2019-11-20-001237-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, в редакції чинній на початок проведення моніторингу процедури закупівлі), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в пунктах 1-8 ч. 4 ст. 36 цього Закону.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця», додатковими угодами від 31.03.2020 № 1, від 15.04.2020 № 2, від 22.04.2020 № 3, від 28.04.2020 № 4, від 27.05.2020 № 5 та від 18.12.2020 № 7 до договору від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01, укладеного з ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», сторонами вносились зміни до істотних умов договору на підставі пунктів 7 та 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору (окремо по кожній додатковій угоді), шляхом укладання додаткових угод № 1-7, з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Пояснення та копії документів, що підтверджують настання обставин визначених в ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) (щодо кожної додаткової угоди окремо), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d410085e4a114ca3bdbf71b291050778
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.12.2020 15:19
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 28.12.2020 (14:38), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-001237-c) та повідомляє наступне.
Згідно умов укладеного договору по даній процедурі закупівлі укладання додаткових угод відбувалося на дату надання рознарядок постачальнику після проведення перерахунку ціни за формулою зазначеною у договорі поставки.
Якщо після перерахунку за формулою ціна Товару змінюється від попередньої ціни (або ціни Товару на день укладання Договору, якщо перерахунок здійснюється вперше) більше ніж на 1 (один)% Сторони зобов’язані протягом 3 (трьох) робочих днів укласти додаткову угоду про зміну ціни (п 2.6 Договору поставки).
Для перерахунку ціни показник Platts - це середнє арифметичне мінімальних значень базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті надання рознарядки, яке зазначене в публікації «Platt's European MаrketScan» за позиціями:
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Mediterranean cargoes FOB Med (Italy)»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Northweat Europe barges FOB Rotterdam» (за тонну, долар США). Застосовується базис Platts відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Перерахунок ціни проводився згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Номер:
ce15083cde594c76a0d606f3b966924e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2021 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2019-11-20-001237-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючій до 19.04.2020 року, далі – Закон № 922) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону № 922 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 5 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чи надавались переможцем торгів Замовнику в паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону № 922, якщо так, то надайте копії документів наданих переможцем, з копією супровідного листа з відміткою Замовника про його отримання.
Пояснення, з копіями документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e8010b400a934c6eaa6eec18347ca1ff
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.01.2021 14:23
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 04.01.2021 (11:46:31), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-001237-c) та повідомляє наступне.
05.03.2020 переможцем торгів ТОВ «Альянс Енерго Трейд» за адресою, яка зазначена в тендерній документації надано в паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів.
Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та реєстр отриманих документів надаються на Вашу вимогу в Додатку № 4 (PDF файл з назвою «3438 - документи переможця ст 17»).
Номер:
063de360adc243acbe4b935f592ef563
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 14:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-20-001237-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, пунктом 2.6 договору про закупівлю від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01, укладеного з ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» зокрема встановлено умову, що базис Platts застосовується відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Аналогічно вищевказаним пунктом договору про закупівлю від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01 також встановлено умову, що маржа учасника, що є незмінною величиною після проведення аукціону, та визначена у тендерній пропозиції Постачальника.
Враховуючи вище викладене, поясніть в якому документі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» знаходяться розрахунки базису Platts та розмір маржи, що застосовуються в договорі про закупівлю від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01?
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7f05c162367f438f9b9e21ddb16e711c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.01.2021 14:50
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:03:18), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-001237-c) та повідомляє наступне.
Розділом 4 «Документи для укладання договору (подає переможець)» Додатку № 2 передбачено надання Цінової пропозиції згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону. Формою цінової пропозиції за підсумками електронного аукціону у відкритих торгах передбачено, що Учасник надає розрахунок ціни за одиницю товару (грн., з ПДВ), в якому вказує: значення кожної складової ціни, базис (заголовок) Platts, значення Гк. На виконання вимоги тендерної документації, цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону, переможцем торгів було надано у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Номер:
08b8e73122d5486881304a49a27870c6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-20-001237-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для укладання договору, зокрема повинен надати цінову пропозицію згідно з Додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чи надавалась ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» Замовнику в паперовому вигляді цінову пропозицію згідно з Додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону, якщо так, то надайте копію документів наданих переможцем, з копією супровідного листа з відміткою Замовника про його отримання.
Пояснення, з копіями документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
56a1ae7d314146b3a1fb8badc7fac7bf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.01.2021 14:52
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:10:04), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-001237-c) та повідомляє наступне.
На виконання вимоги тендерної документації, цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону, переможцем торгів було надано у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Цінову пропозицію та реєстр отриманих документів надаємо на Вашу вимогу в Додатку № 3 (PDF файл з назвою «цінова пропозиція 3438»).
Номер:
578131c8f5cc4a0dbecdb1f013da7a6e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2019-11-20-001237-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, в редакції чинній на початок проведення моніторингу процедури закупівлі), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в пунктах 1-8 ч. 4 ст. 36 цього Закону.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця», додатковими угодами від 31.03.2020 № 1, від 15.04.2020 № 2, від 22.04.2020 № 3, від 28.04.2020 № 4, від 27.05.2020 № 5 та від 18.12.2020 № 7 до договору від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01, укладеного з ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», сторонами вносились зміни до істотних умов договору на підставі пунктів 7 та 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Враховуючи вищевикладене, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель 28.12.2020 року надано запит щодо надання обгрунтування внесення змін до істотних умов договору від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01 (шляхом укладання додаткових угод № 1-7), з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Однак, Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель 30.12.2020 року надано відповідь, яка фактично не містить обґрунтування та документального підтвердженням щодо настання законодавчих підстав внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткових угод № 1-7 (по кожній додатковій угоді окремо).
Враховуючи вищевикладене, повторно обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору (окремо по кожній додатковій угоді), шляхом укладання додаткових угод № 1-7, з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Пояснення та копії документів, що підтверджують настання обставин визначених в ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) (щодо кожної додаткової угоди окремо), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ee112604c0174924a4efb8c5b2d60eda
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.01.2021 17:10
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:14:22), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-001237-c) та повідомляє наступне.
Як раніше повідомлялося, перерахунок ціни за договором проводився згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Між Замовником та компанією S&P Global Platts укладений генеральний договір про підписку від 10 квітня 2018 року. Відповідна інформація та текст договору розміщені в системі Prozorro за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-22-002132-a. За цим генеральним договором Замовник отримує інформацію щодо показників Platts, на підставі чого й здійснюється перерахунок ціни предмету закупівлі. При цьому інформація щодо показників Platts, яку отримує Замовник від S&P Global Platts, є конфіденційною та договором встановлено коло осіб, яким дозволяється доступ до неї. З огляду на зазначене, та враховуючи, що система Prozorro не забезпечує конфіденційність обміну інформацією між Замовником та ДАСУ, Замовник позбавлений технічної можливості надати зазначену інформацію без порушення договірних зобов’язань.