• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщення Чернівецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, розташованого на 2-му поверсі будівлі за адресою: м.Чернівці, вул. Університетська, 1)

Торги відмінено

235 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 350.00 UAH
Номер: 8739002a05844cd28cc5ea4cfb125b06
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-02-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 02.12.2019 11:35 - 24.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.12.2019 № 49 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 02.12.2019 року № 49 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2019-11-20-002910-b від 20.11.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 2 статті 22 Закону та вимог наказу Мінекономрозвитку №680. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік ДП «Чернівецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; документацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить наступної інформації: - вимог, встановлених статтею 17 Закону, та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників цим вимогам; - інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; - інформації щодо порядку змін умов договору про закупівлю; - переліку критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; - інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; - зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - прізвища, ім’я та по батькові, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Крім того, тендерна документація Замовника не відповідає формі примірної тендерної документації для процедури – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 (далі – наказ Мінекономрозитку №680), згідно якої тендерна документація містить обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі «1» зазначається нумерація, у графі «2» - перелік складових тендерної документації, у графі «3» - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 06.12.2019 16:03 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 16:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2019р. повідомляємо, що інформацію про виявлені порушення взято до уваги. Разом з тим, виправити ситуацію, що склалася на даному етапі процедури закупівлі, а саме усунути виявлені порушення законодавства, в частині складання тендерної документації неможливо. Оскільки, на даний момент процедура закупівлі перебуває у статусі «пропозиції розглянуті» та вже обрано переможця процедури відкритих торгів, редагувати її з метою виправлення порушень в частині складання тендерної документації немає можливості. У зв’язку із вищенаведеним та усвідомлюючи важливість фактору раціонального використання бюджетних коштів, місцевим центром розглядається можливість скасувати закупівлю за ідентифікатором UA-2019-11-20-002910-b Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщення Чернівецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, розташованого на 2-му поверсі будівлі за адресою: м.Чернівці, вул. Університетська, 1).
Дата публікації звіту: 11.12.2019 14:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: .
Дата публікації: 11.12.2019 15:25