• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з організації лікувального харчування

пртокол ТК 54 від 20.11.2019р.(протокол змін №56 від 19.12.2019)

Завершена

133 602 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 13 360.00 UAH
Номер: bc23469a340c418caebbb19dea5596d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-11-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.01.2020 14:00 - 01.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2020 Одеса № 9 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.01.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4. UA-2019-11-20-002907-b 20.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vasilvasil77@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про укладання рамкової угоди, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 20.11.2019 № 54 (зі змінами відповідно протоколу № 56 від 19.12.2019), тендерні пропозиції учасників приватне підприємство «ПОВНИЙ КОШИК» (далі ПП «ПОВНИЙ КОШИК»), товариство з обмеженою відповідальністю «Харчування Плюс» (далі - ТОВ «Харчування Плюс»), фізична особа – підприємець Клименко Вікторія Юріївна (далі – ФОП Клименко Вікторія Юріївна), протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 22.01.2020 № 03, повідомлення про намір укладення рамкової угоди від 22.01.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.01.2020, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 10.01.2020 тендерним комітетом відхилено пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ», як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам тендерної документації. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 22.01.2020 № 03 тендерні пропозиції ПП «ПОВНИЙ КОШИК», ТОВ «Харчування Плюс», ФОП Клименко Вікторія Юріївна відповідають кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 22.01.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу, виготовленого з копії документу (замість оригіналу) та завіреного підписом керівника, печаткою ТОВ «Харчування Плюс», а саме: наказ про призначення директором Шаталова О.В. від 03.03.2016 № 2-ок, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. У межах проведення моніторингу, з питань невідповідності тендерних пропозицій вимогам ТД, було надано запит Замовнику на пояснення від 23.01.2020. Пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби отримані через електронну систему закупівель 27.01.2020. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «Харчування Плюс» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
Період усунення порушень: 30.01.2020 17:12 - 14.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2020 17:12

Запити/Пояснення