• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

3 351 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 756.00 UAH
Номер: 630f404b90c54db7a0955fd9d09844ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 07.12.2020 16:14 - 30.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.12.2020 № 78 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 07.12.2020 № 78 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-20-000941-а 20.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог вимогами абзацу 7 та абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону. За результатом моніторингу питання внесення змін до договору (укладання додаткових угод) установлено порушення вимог пункту 2 частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30, частини 1 статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЕК» та не відміни торгів. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог абзацу 7 та абзацу 9 частини 1 статті 10, частини 4 статті 28 Закону, усунення порушень вимог пункту 4 частини 1 статті 30, частини 1 статті 31 Закону шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та усунення порушення вимог пункту 2 частини 4 статті 36 Закону шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни за 1кВт год електричної енергії до рівня, визначеного вимогами пункту 2 частини 4 статті 36 Закону) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) (далі - Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Гайворонський комунальник» (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.11.2019 б/н (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасників товариство з обмеженою відповідальністю «Енергогазрезерв» (далі - ТОВ «Енергогазрезерв»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоносії України» (далі – ТОВ «Енергоносії України»), товариства з обмеженою відповідальністю «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «КОЕК»), роз'яснення від 26.11.2019 на звернення за роз'ясненням щодо тендерної документації від 21.11.2019, протоколи засідання тендерного комітету від 13.12.2019 № 3, від 02.01.2020 № 02/01, від 14.01.2020 № 03/01, від 22.01.2020 № 04/01, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 10.02.2020 № 03-566, укладений між Замовником та ТОВ «КОЕК» (далі - Договір), додаткові угоди від 01.04.2020 № 4, від 15.05.2020 № 15/05-66, від 10.08.2020 № 5, від 08.10.2020 № 6, від 12.11.2020 № 12/11-2020, від 03.12.2020 № 7 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОЕК» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку № 3.) Відповідно до Додатку № 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації місце поставки товару – 94 об'єкта, які наведено у Додатку 3.1. У Додатку 3.1 наведено назви вищезазначених 94 об'єктів та їх адреси. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЕК» надано «Технічні вимоги», в яких зазначено лише одне місце поставки товару із вищевказаних 94-х об'єктів, що не відповідає вимогам тендерної документації. З урахуванням вищезазначеного, на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону Замовником не відмінено торги через відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 28 Закону Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергоносії України». Так, тендерну пропозицію учасника – переможця торгів ТОВ «Енергогазрезерв» відхилено згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 02.01.2020 № 02/01, наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною - ТОВ «Енергоносії України», відхилено згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 14.01.2020 № 03/01, тобто, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергоносії України» здійснювався Замовником протягом семи робочих днів. За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору з порушенням строків, визначених вимогами абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону. Так, до Договору внесено зміни в частині збільшення ціни за 1 кВт/год електричної енергії згідно з Додатковою угодою від 01.04.2020 № 4 до Договору, а повідомлення про внесення змін оприлюднено в електронній системі закупівель 10.04.2019. Крім того, встановлено неоприлюднення повідомлення про внесення змін до договору після внесення змін до Договору в частині збільшення ціни за 1 кВт/год електричної енергії згідно з умовами додаткової угоди від 08.10.2020 № 6 до Договору, що є порушенням вимог абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону. Також, замовником оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з порушенням строків, установлених вимогами абзацу 7 частини 1 статті 10 Закону. Так, протокол засідання тендерного комітету від 02.01.2020 № 02/01 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Енергогазрезерв» оприлюднено в електронній системі закупівель 09.01.2020, тобто у строк, що перевищує один день з дня прийняття рішення про відхилення. За результатом моніторингу питання внесення змін до договору (укладання додаткових угод) установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 4 статті 36 Закону змінено істотні умови Договору після його підписання до виконання зобов'язань в повному обсязі в частині зміни (підвищення) ціни за одиницю товару більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни товару на ринку. Так, згідно з пунктом 5.1. розділу 5 Договору споживач розраховується з постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною споживачем комерційною пропозицією (додаток 3 до цього Договору, що є його невід'ємною частиною). Відповідно до пункту 1 Додатку 3 «Комерційна пропозиція» до Договору ціна (тариф) електричної енергії 1, 2 класу напруги для споживачів становить 2,644136244 грн за 1кВт/год (з урахуванням ПДВ). Однак, згідно з умовами пункту 1 та пункту 3 Додаткової угоди від 01.04.2020 № 4 до Договору підвищено ціну за 1кВт/год електричної енергії 2 класу напруги більше ніж на 10 відсотків, а саме, зазначено, що підлягають до постачання: - 2479 кВт/год електричної енергії за ціною 2,94269604 грн за 1 кВт/год (з урахуванням ПДВ); - 872331 кВт/год електричної енергії за ціною 3,236964 грн за 1 кВт/год.
Період усунення порушень: 24.12.2020 16:11 - 14.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2020 16:11

Запити/Пояснення