• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризація земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 108 днів назад

589 636.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 896.37 UAH
Номер: 2f0520d244a5428283f77ee540b81d89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.05.2020 13:31 - 09.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.05.2020 № 87 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-11-19-002508-b 19.11.2019 Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 05520750) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання складання тендерної документації порушено вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляд тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 28.12.2019р. №255 з урахуванням додаткових угод до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.11.2019р. №55, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП БОКЛАГ ВАЛЕНТИНА АНДРІЇВНА, ФОП РАДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ та ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 12.12.2019р. №63, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.12.2019р. №255, додаткова угода від 22.01.2020р. №1, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України під час укладення господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому умови про предмет у господарському договорі мають визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг). Сторони за договором про закупівлю можуть внести зміни до його істотних умов тільки у випадках, керуючись нормами Закону про публічні закупівлі, Цивільного кодексу та Господарського кодексу. При внесені змін до договору Замовником зазначено підставу: покращення якості предмета закупівлі, що свідчить про застосування Замовником пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020р., далі - Закон). Отже, відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики має оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Моніторингом установлено, що Замовником 28.01.2020р. з порушенням строку, визначеного абзацом 9 частини першої статті 10 Закону, оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше на 3 календарних дня Додаткову угоду від 22.01.2020р. №1 до договору від 28.12.2019р. №255. Водночас, згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Аналізом тендерної документації установлено її невідповідність вимогам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, в частині відсутності інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Період усунення порушень: 01.06.2020 21:33 - 16.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2020 21:33

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду 16.06.2020 року. Копія позову - в приєднаному файлі.
Дата публікації: 17.06.2020 08:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 19.11.2019 року Тендерним комітетом Підгородненської міської ради було оголошено відкриті торги «ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)», в результаті котрих було укладено договір № 225 від 28.12.2019 року з ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» на суму 398 003,63 грн. Східним офісом Держаудитслужби було здійснено моніторинг закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, за результатами якого 01.06.2020 року було оприлюднено висновок. При внесенні змін до договору згідно абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону “Про публічні закупівлі” Замовник самостійно та безоплатно має оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про закупівлі, а саме повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Інформація була опублікована 28.01.2020 року. Звертаємо Вашу увагу, що додаткова угода врегульовує питання Виконавця, що став платником податку на додану вартість, ця Угода не впливає на істотні умови договору і відносини з ним пов’язані. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” зазначається, що характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Результатом усунення зауважень, зазначених у Висновку, є Додаткова угода № 2 від 04.06.2020 року до Договору № 255 від 28.12.2019 року. Роботи за умовами договору виконані на 90% Виконавцем. З огляду на вищезазначені факти, просимо Східний офіс Держаудитслужби врахувати заходи, спрямовані на врахування зауважень, викладених у висновку за результатами моніторингу.
Дата публікації звіту: 05.06.2020 16:40

Запити/Пояснення