-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризація земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 108 днів назад
589 636.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 896.37 UAH
мін. крок: 1% або 5 896.37 UAH
Номер:
2f0520d244a5428283f77ee540b81d89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-04-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2020 00:00
Період моніторингу:
18.05.2020 13:31 - 09.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2019-11-19-002508-b 19.11.2019 Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 05520750) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання складання тендерної документації порушено вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляд тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 28.12.2019р. №255 з урахуванням додаткових угод до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.11.2019р. №55, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП БОКЛАГ ВАЛЕНТИНА АНДРІЇВНА, ФОП РАДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ та ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 12.12.2019р. №63, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.12.2019р. №255, додаткова угода від 22.01.2020р. №1, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України під час укладення господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому умови про предмет у господарському договорі мають визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг). Сторони за договором про закупівлю можуть внести зміни до його істотних умов тільки у випадках, керуючись нормами Закону про публічні закупівлі, Цивільного кодексу та Господарського кодексу. При внесені змін до договору Замовником зазначено підставу: покращення якості предмета закупівлі, що свідчить про застосування Замовником пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020р., далі - Закон).
Отже, відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики має оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Моніторингом установлено, що Замовником 28.01.2020р. з порушенням строку, визначеного абзацом 9 частини першої статті 10 Закону, оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше на 3 календарних дня Додаткову угоду від 22.01.2020р. №1 до договору від 28.12.2019р. №255.
Водночас, згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Аналізом тендерної документації установлено її невідповідність вимогам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, в частині відсутності інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Період усунення порушень:
01.06.2020 21:33 - 16.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2020 21:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до суду 16.06.2020 року. Копія позову - в приєднаному файлі.
Дата публікації:
17.06.2020 08:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
19.11.2019 року Тендерним комітетом Підгородненської міської ради було оголошено відкриті торги «ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)», в результаті котрих було укладено договір № 225 від 28.12.2019 року з ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» на суму 398 003,63 грн.
Східним офісом Держаудитслужби було здійснено моніторинг закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, за результатами якого 01.06.2020 року було оприлюднено висновок.
При внесенні змін до договору згідно абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону “Про публічні закупівлі” Замовник самостійно та безоплатно має оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про закупівлі, а саме повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Інформація була опублікована 28.01.2020 року. Звертаємо Вашу увагу, що додаткова угода врегульовує питання Виконавця, що став платником податку на додану вартість, ця Угода не впливає на істотні умови договору і відносини з ним пов’язані.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” зазначається, що характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Результатом усунення зауважень, зазначених у Висновку, є Додаткова угода № 2 від 04.06.2020 року до Договору № 255 від 28.12.2019 року.
Роботи за умовами договору виконані на 90% Виконавцем. З огляду на вищезазначені факти, просимо Східний офіс Держаудитслужби врахувати заходи, спрямовані на врахування зауважень, викладених у висновку за результатами моніторингу.
Дата публікації звіту:
05.06.2020 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
e4fca0d5fd934ef2823c38d12a8e99ab
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2020 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризація земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-19-002508-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Згідно з абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником опубліковано 28.01.2020р. Додаткову угоду від 22.01.2020р. №1 з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткову угоду від 22.01.2020р. №1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0d41945246ae4775807ec6b0dcc2de38
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.05.2020 17:45
Опис:
19.11.2019 року Тендерним комітетом Підгородненської міської ради було оголошено відкриті торги «ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризація земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)», в результаті котрих було укладено договір № 225 від 28.12.2019 року з ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» на суму 398 003,63 грн.
Оскільки з 14.01.2020 року ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» став платником податку на додану вартість та у зв’язку зі зміною реквізитів Підгородненської міської ради було укладено додаткову угоду № 1 від 22.01.2020 року. Ціна договору через укладення додаткової угоди не змінилась.
Виконавець ТОВ «Геоленд 2000» розташований в м. Кам’янське Дніпропетровської області, тому передача документів здійснюється за допомогою поштового зв’язку і саме тому виникла затримка з публікацією додаткової угоди.
Зауважимо, що згідно роз’яснення (лист від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 “Щодо застосування законодавства у сфері закупівель”) Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що є Уповноваженим органом з питань закупівель:
Закон України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 10 Закону, замовники самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюють на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору та звіт про виконання договору.
У свою чергу, виходячи зі змісту пункту 5 частини першої статті 1 Закону, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником за результатами проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону. Тому, форма повідомлення про внесення змін до договору, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490, передбачає зазначення випадків для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону.
Ураховуючи викладене, повідомлення про внесення змін до договору та про виконання такого договору у разі закінчення строку його дії, виконання або розірвання, оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону саме щодо договорів про закупівлю у розумінні Закону, тобто укладених за результатом проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону, та у випадках передбачених частиною четвертою статті 36 Закону і статтею 10 Закону.
Таким чином, враховуючи ч. 4 ст. 36 Закону (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року), у Замовника відсутні підстави для публікації додаткової угоди № 1 від 22.01.2020 року до договору № 225 від 28.12.2019 року, оскільки:
1) не відбулося зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) не відбулося зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) не відбулося покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) не відбулося продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) не відбулося узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) не відбулося зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) не відбулося зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) не відбулося зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Додаткова угода № 1 від 22.01.2020 року до договору № 225 від 28.12.2019 року опублікована без порушень Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року).
Номер:
1a384748304a46478d96090213ee893b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2020 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризація земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-19-002508-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Проте, оприлюднена тендерна документація не містить інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Чому допущено порушення вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c11db44547ea4dc0a55dee89ff9ad3b3
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.05.2020 16:28
Опис:
19.11.2019 року Тендерним комітетом Підгородненської міської ради було оголошено відкриті торги «ДК 021:2015: 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області)», в результаті котрих було укладено договір № 225 від 28.12.2019 року з ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» на суму 398 003,63 грн.
Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Предметом закупівлі є виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок в м. Підгородне Дніпропетровської області. Згідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі (за формою, яка наведена у Додатку № 1 до тендерної документації). Згідно п. 4 Додатку 1 до тендерної документації «Інвентаризація земель повинна відповідати вимогам Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про Державний земельний кадастр» та Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 05 червня 2019 р. №476».
Згідно ст. 28 Закону України «Про землеустрій»: Розробники документації із землеустрою зобов’язані дотримуватися законодавства України, що регулює земельні відносини, а також державних стандартів, норм і правил при здійсненні землеустрою.
Згідно з частиною 1 ст. 1 Закону України “Про стандартизацію”: стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Крім цього, відповідно до частини 1 статті 5 ЗУ “Про стандартизацію”, об’єктами стандартизації є: 1) матеріали, складники, обладнання, системи, їх сумісність; 2) правила, процедури, функції, методи, діяльність чи її результати, включаючи продукцію, персонал, системи управління; 3) вимоги до термінології, позначення, фасування, пакування, маркування, етикетування тощо. Також, відповідно до частини 1 статті 6 Закону України “Про стандартизацію”, залежно від рівня суб’єкта стандартизації, нормативні документи у сфері стандартизації поділяються на: 1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації; 2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію. Разом з цим, статтею 31 Закону України “Про охорону навколишнього середовища” визначено, що екологічна стандартизація і нормування проводяться з метою встановлення комплексу обов'язкових норм, правил, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки. В свою чергу, статтею 32 Закону України “Про охорону навколишнього середовища” встановлено, що державні стандарти в галузі охорони навколишнього природного середовища є обов'язковими для виконання і визначають поняття і терміни, режим використання й охорони природних ресурсів, методи контролю за станом навколишнього природного середовища, вимоги щодо запобігання забрудненню навколишнього природного середовища, інші питання, пов'язані з охороною навколишнього природного середовища та використанням природних ресурсів.
Враховуючи вищевикладене, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам, технічним умовам, у тому числі державним стандартам в галузі охорони навколишнього природного середовища), що передбачають, зокрема, застосування заходів із захисту довкілля, таким чином тендерною документацією передбачено необхідність дотримання зазначених умов учасниками закупівлі.