• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень(послуги гарячого харчування)

Завершена

5 173 572.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 12 933.93 UAH
Номер: 96d9aabb51ac4e7a81e5f27b6c83cf15
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.03.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.03.2020 17:55 - 07.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.03.2020 № 57 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.03.2020 № 57 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2019-11-19-002276-b 19.11.2019 Комунальний заклад «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» (код ЄДРПОУ 20204696) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, установлено не дотримання Замовником вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 із змінами щодо визначення коду предмету закупівлі. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Замовника про закупівлю, річний план закупівель на UA-P-2019-11-15-008591-b, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету від 19.11.2019 №61, пропозиції учасників ФОП Головченко Дмитро Олександрович (далі переможець), ФОП Реут Андрій Олександрович, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця та прийняття рішення про укладання договору від 12.03.2020 №22, повідомлення про намір укласти договір оприлюднений 12.03.2020, договір від 25.03.2020р. №002276-в, додаткову угоду від 25.03.2020 №1, відповідь Замовника від 02.04.2020 №124 на питання до пояснення оприлюднене в електронній системі закупівель (02.04.2020), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 13.02.2020 № 2743 -р/пк-пз та від 03.03.2020 №4065-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо ймовірного упередження розгляду Замовником тендерної пропозиції (автоматичний індикатор ризиків RISK-2-14_1) не підтверджена. Моніторингом установлено, що відповідно до річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі ДК 021:2015: «55510000-8 – Послуги їдалень». Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016р., відповідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Враховуючи умови Замовника, викладені Додатку 4 до тендерної документації, де вказано, що послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та приготування їжі будуть здійснюватися виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку Замовника за адресою: м. Кривий Ріг, вул. С. Колачевського, 86а. Крім того, відповідно до пункту 5.2 розділу 5 договору від 25.03.2020 №002276-в адреса надання послуг: м. Кривий Ріг, вул. С. Колачевського, 86а, харчоблок, що свідчить про те, свідчить про те, що учні санаторної школи не будуть харчуватися на підприємстві громадського харчування, а безпосередньо у приміщенні санаторію, а отже обраний клас ДК 021:2015 «55510000-8 — Послуги їдалень» не відповідає предмету закупівлі «Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)». З-поміж інших класів ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» має клас «55520000-1 «Кейтерингові послуги» (який відповідно до єдиного закупівельного словника має категорію «55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування») з позначенням у дужках конкретної назви послуги, зокрема «Послуги гарячого харчування». Отже, Замовником не дотримано вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами.
Період усунення порушень: 03.04.2020 17:46 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет комунального закладу освіти "Криворізька санаторна школа № 8 " Дніпропетровської обласної ради (далі – тендерний комітет) на висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі опубліковано 03.04.2020 року, відповідно до якого встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі щодо не дотриманням Замовником вимоги вісімнадцятої частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 із змінами щодо визначення коду предмету закупівлі надає заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Заклад є санаторного типу з малими та затухаючими формами туберкульозу та специфічними захворюваннями, в якому функціонують навчально-виховне та оздоровче відділення. Послуги надаються дітям пільгових категорій: дітям, які знаходяться на диспансерному обліку, дітям сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям учасників АТО та ЧАЕС, дітям із багатодітних та малозабезпечених сімей та дітей-інвалідів. Дані категорії дітей потребують не тільки освітніх та оздоровчих, реабілітаційних послуг, а й особливих умов організації харчування, які будуються на індивідуальних особливостях дітей та відповідають принципам безпечності та якості харчування. Предмет закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) тендерним комітетом було обрано у суворій відповідності до вимог п. 18 ст. 1 Закону, згідно якого предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом та згідно з п. 17, 32 ч. 1 ст. 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу II Порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 із змінами та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до Єдиного закупівельного словника з врахуванням його загальних положень було обрано код за показником четвертої цифри основного словника: ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень, як такий що відповідає предмету закупівлі, його класу та категорії, послугам що закуповуються за даною закупівлею, а також зазначено у дужках конкретну назву послуги - послуги гарячого харчування. Відповідно до загальних положень Єдиного закупівельного словника основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. На виконання вимоги щодо обрання показника саме четвертої цифри основного словника було обрано код ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень враховуючи нижченаведене: - розділ "55000000-0 Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі" містить групу: - "55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги", яка в свою чергу поділяється на класи: - "55510000-8 Послуги їдалень"; - "55520000-1 Кейтерингові послуги". Обрання тендерним комітетом коду "55520000-1 Кейтерингові послуги" було б не доцільним враховуючи порядок та особливості надання кейтерингових послуг, порядок організації обслуговування, яке переважно проходить поза межами підприємств ресторанного господарства, іноді в місцях, де організувати процес споживання їжі складно, постачанні замовнику вже готової до споживання продукції, без використання потужностей замовника. Враховуючи відсутність визначення на законодавчому рівні значення термінів тендерний комітет взяв визначення з вільної енциклопедії, та розглянувши всі категорії, які відносяться до класу послуг, в тому числі і ті, що відносяться до харчування та шкільного харчування: -«кейтеринг» анг.catering від cater— «поставляти провізію» - галузь громадського харчування, пов'язана з наданням послуг на віддалених точках, що включає всі підприємства і служби, що надають підрядні послуги з організації харчування співробітників компаній і приватних осіб у приміщенні і на виїзному обслуговуванні, а також здійснюють обслуговування заходів різного призначення і роздрібний продаж готової кулінарної продукції» - «послуги з організації харчування», «послуга харчування» - це послуга яка надається організаціями незалежно від організаційно-правової форми, а також індивідуальними підприємцями. Вони повинні мати асортиментний перелік кулінарної продукції, що буде виготовлятися відповідно вимогам нормативних документів. Терміни та визначення визначає поняття «заклад господарства» як вид економічної діяльності суб'єктів господарської діяльності щодо надання послуг відносно задоволення потреб споживачів у харчуванні з організуванням дозвілля або без нього, призначений готувати і постачати готову їжу та організовувати обслуговування споживачів в інших місцях за спеціальними замовленнями. Такі суб'єкти можуть обслуговувати бенкети, фірмові прийоми, ділові зустрічі, весілля та інші свята у залах, офісах, па природі, під тентами тощо. За торговельною ознакою заклади господарства поділяються на дві групи: заклади, що продають продукцію і організовують її споживання в торговельним залі (ресторани, бари, кафе тощо); заклади, що продають продукцію для споживання поза межами торгівельного залу (фабрика-заготівельна, фабрика-кухня, домова кухня тощо). До розглянутих класів послуг входять послуги з доставки готової їжі, а не з послуг, які надаються безпосередньо в приміщені закладу для вказаних вище категорій дітей(вихованців). «їдальня»- це заклад для обслуговування певного контингенту споживачів із різноманітним асортиментом продукції власного виробництва і закупних товарів, в якому страви можуть надавати у вигляді скомплектованих раціонів харчування. Функціонують як правило, за місцем роботи споживачів, у навчальних закладах, військових підрозділах, лікувальних та оздоровчих закладах, відділеннях лікарень, закладах соціальної підтримки малозабезпечених верств населення тощо. Організація харчування учнів (дітей, вихованців) покладена на Замовника, тобто на Комунальний заклад освіти «Криворізька санаторна школа № 8» Дніпропетровської обласної ради», це складання і затвердження графіку прийому їжі, меню яке є обов'язковим для виконавця, а також роздача готових страв, збір брудного посуду, організація відвідування їдальні, розважальні, культурно масові та святкові заходи, тощо. Виконавець з власних продуктів, із залученням своїх штатних працівників (у тому числі кухарів) готує страви, Замовник отримує тільки готові страви. Розглянувши всі категорії, які відносяться до класу кейтерингових послуг, в тому числі і ті, що відносяться до шкільного харчування (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування, 55524000-9 Кейтерингові послуги для шкіл). Послуги з організації харчування (55320000-9) тендерний комітет вирішив, що жодна категорія послуг не відповідає особливостям харчування дітей закладу, так як: заклад санаторного тину не можна вважати школою, так як крім навчання діти отримують профілактичне лікування, обстеження в межах компетенції закладу, проходять оздоровлення та організоване дозвілля. В закладі діє медичне відділення, штатним розписом закладу передбачено: штат медичних працівників, вихователів, педагогічних та інших працівників. Вікові групи дітей від 6 до 10 років від 10 до 13 років, від 13 років і старше, це діти які потребують різноманітного, збалансованого у тому числі і частина дітей індивідуального дієтичною харчування. Виходячи з зазначеного вище та враховуючи специфіку закладу, що: в попередні роки, починаючи з 2015 року, послуги з гарячого харчування в закладах освіти області визначалися на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія"), а саме: 56.29.2 - послуги їдалень наказом Мінекономрозвитку України від 28.12.2015 N 1782 "Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі", внесені зміни до Порядку, згідно із якими з 05.01.2016 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", а саме: 56.29.2 - послуги їдалень (55500000-5 - послуги їдалень та кейтерінгові послуги) з 01.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі виключно національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником третьої - п’ятої цифр ДК 021:2015, а з 17.01.2017 і на сьогодні відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі визначається по четвертому знаку (по класу) національного класифікатора України ДК 021:2015 Тендерний комітет визначив предмет закупівлі як «послуга», код закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника - 55510000-8 Послуги їдалень (послуги гарячого харчування), вважаючи таке рішення більш доцільним та таким, що відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних та державних закупівель. В свою чергу на території замовника розташована будівля їдальні з харчоблоком для задоволення потреб учасників освітнього процесу комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа № 8» Дніпропетровської обласної ради». Відповідно до Статуту комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа № 8» Дніпропетровської обласної ради», затвердженого рішенням Дніпропетровської обласної ради від 14.02.2020 № 564-21/VII заклад функціонує цілодобово, в закладі здійснюється харчування дітей. Відповідно до п. 5.2 р. 5 договору від 25.03.2020 №002276-b місцем надання послуг є харчоблок. Проте твердження , що діти не будуть харчуватися на підприємстві громадського харчування є хибним відповідно наступного. Чинне законодавство України не містить визначення терміну " підприємство громадського харчування". В свою чергу законодавством закріплено поняття "заклад громадського харчування". Відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" заклад громадського харчування - ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна, піцерія, кулінарія, кіоск чи інший заклад незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності з громадського харчування та ступеня доступності харчування будь-яким особам. Отже, відповідно до вимог чинного законодавства, харчоблок замовника належить до закладів громадського харчування, оскільки призначений для виробництва кулінарної продукції, їх реалізації та/або організації їх споживання. Поряд з цим ще раз звертаємо увагу, що відповідно до абз. 2 п. 1 «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі №454 від 17.03.2016 року «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Таким чином ми визначили предмет закупівлі відповідно до чинного Законодавства України, а саме ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування учнів: 5 разове денне харчування учнів (вихованців, дітей) в навчальний періоди, протягом 5 днів на тиждень у зміну). Національний класифікатор України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” містить багато кодів, які перетинаються між собою та не містить конкретних роз’яснень щодо вибору того чи іншого коду в одній категорії. Тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа № 8» Дніпропетровської обласної ради» скористався, наданим йому Законом України «Про публічні закупівлі», виключним правом на визначення предмету закупівлі відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі». Та визначив його не порушивши чинного законодавства. Слід також зауважити, що якщо провести аналітику оголошення надпорогових закупівель з початку існування системи Prozorro то більшість замовників в Україні обирають саме код ДК 021:2015: 55510000-8 — «Послуги їдалень» для проведення подібних закупівель. Також звертаємо Вашу увагу, що станом на 02.04.2020 року процедура закупівлі завершена та за результатами процедури закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі» автоматично сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі. Таким чином не має підстав для відміни процедури закупівлі. Згідно з ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» укладено договір про закупівлю відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з Фізичною особою-підприємцем Головченко Дмитром Олександровичем. Згідно з ч.І ст. 628 Цивільного кодексу зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Закони України є актами цивільного законодавства (ст. 4 Цивільного кодексу). У відповідності до ст. 651 Цивільного кодексу зміна умов Договору допускається лише за згодою Сторін. Необхідність унесення змін до Договору має бути обгрунтована та підтверджена Стороною, яка ініціює такі зміни. Відповідно до ч. 1 ст. 629 Цивільного кодексу договір є обов'язковим для виконання сторонами. Також звертаємо увагу, що наразі відсутні будь-які підстави для зміни або розірвання договору відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу. Також відповідно до ч. 1. ст. 651 Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Також звертаємо увагу, що не можна вважати укладений договір нікчемним, адже відсутні підстави, визначені ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі». А також відсутні будь-які законні підстави та підстави передбачені умовами укладеного договору для розірвання договору. Виходячи з вищенаведеного у комунального закладу освіти « Криворізька санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради» відсутні підстави для розірвання або припинення договору в односторонньому порядку. Розірвання договору в односторонньому порядку без законних підстав може привести до того, що Виконавець (ФОП Головченко Д.О.) буде вимагати відшкодування збитків, у тому числі згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Цивільного кодексу («доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).») та ч. 2 ст. 224 Відшкодування збитків Господарського кодексу («Під збитками розуміються витрати, зроблені управленою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управлена сторона одержала б у разі належного виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною») Таким чином, враховуючи те, що процедура закупівлі завершена та жоден учасник не звертався за роз’ясненнями та скаргами відносно обрання коду закупівлі за ДК 021:2015, визначення коду ДК не вплинуло по суті на обрання виду предмета закупівлі, процедури закупівлі, укладення договору, з переможцем торгів за результатами аукціону, який на даний час надає послуги на умовах укладеного договору. Внесення змін до оголошення в частині визначення коду за ДК 021:2015 на теперішній час є неможливим з технічних причин. Визначення Замовником для закупівлі коду 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 не вплинуло на обрання процедури та проведення процедури торгів, на результат визначення переможця, укладання договору з ним, відсутнє поділення закупівлі з метою уникнення проведення торгів, і не має негативного впливу на бюджет (рішення приймалося за результатами електронного аукціону - від найнижчої ціни до найвищої). Враховуючи вищевикладене, замовником було вірно визначено код Єдиного закупівельного словника для обрання предмета закупівлі.
Дата публікації звіту: 09.04.2020 09:55

Запити/Пояснення