• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

45450000-6 інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі за адресою : м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 24) (2 лоти) Лот 1 поточний ремонт приміщень 4 поверху; Лот 2 поточний ремонт приміщень 5 поверху

Торги відмінено

3 227 027.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 31.00 UAH
Номер: 074533ba064a496f9c71b38a91853efe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-28-000223
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2019 15:30 - 27.12.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 03.12.2019 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2019-11-19-000427-c 19.11.2019 Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 25843931) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5_2) Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі-Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. Частиною 1 статті 24 Закону визначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки-у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Моніторингом установлено, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів вид предмета закупівлі визначено як послуги. За лотом 1 на поточний ремонт приміщень 4 поверху очікуваною вартістю 2 916 791,00 грн розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено 29 160,00 грн, що не перевищує 3 % від очікуваної вартості. За лотом 2 на поточний ремонт приміщень 5 поверху очікуваною вартістю 310 236,00 грн розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено 3 100,00 грн, що не перевищує 3 % від очікуваної вартості. Отже розмір забезпечення тендерної пропозиції відповідає нормі частини 1 статті 24 Закону. Таким чином ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-5_2 не підтверджена.
Період усунення порушень: 12.12.2019 15:17 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2019 15:17