-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
колодка гальмівна
колодка гальмівна
Торги відмінено
2 533 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 667.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 667.20 UAH
Номер:
d7abbfa9565447abb3e6048fd57638a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-02-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.03.2020 00:00
Період моніторингу:
02.03.2020 18:04 - 24.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2019-11-18-000847-a 18.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.11.2019 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Айзенверк Арнштадт ГМБХ Україна» та товариства з обмеженою відповідальністю «Трейд текнолоджі груп», повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 05.12.2019 № ЦЗВ-3012/3430/0847-а, протокол засідання тендерного комітету від 18.12.2019 № 3430/759/19-Т, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2019, рішення Колегії АМКУ від 14.01.2020 № 777-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник 18.12.2019 оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Замовник на запит Держаудитслужби від 03.03.2020 про надання пояснень щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету після оприлюднення 18.12.2019 повідомлення про намір укласти договір, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, Колегія АМКУ прийняла рішення від 14.01.2020 № 777-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Айзенверк Арнштадт ГМБХ Україна» та визначення ТОВ «Трейд текнолоджі груп» переможцем процедури закупівлі, яке відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками.
При цьому, станом на 02.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація про будь-які дії тендерного комітету за процедурою закупівлі в межах дії Закону, зокрема щодо виконання рішення Колегії АМКУ, чим порушено частину дванадцяту статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
13.03.2020 18:19 - 28.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2020 18:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2019-11-18-000847-a
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-18-000847-a колодки гальмівної (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини дванадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
Частина дванадцята статті 18 Закону говорить, що рішення органу оскарження набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками.
Звертаємо увагу, що Закон не встановлює граничні терміни для виконання рішення органу оскарження.
Слід також зауважити, що процедура закупівлі відбувалася відповідно до плану закупівлі 2019 року та умовами тендерної документації строк виконання договору передбачався до 31.12.2019 року. Одночасно, через оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця у визначені терміни договір не був укладений. Рішення органу оскарження було прийняте 14.01.2020 року, тобто вже після завершення строків, передбачених процедурою закупівлі для укладання договору та його виконання.
З цієї причини Замовник має намір у найближчі дні відмінити зазначену процедуру закупівлі.
Дата публікації звіту:
25.03.2020 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
d5f72ab73d474b1ab967595819c3e751
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2020 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі колодок гальмівних (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) очікуваною вартістю 2 533 440,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-18-000847-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначеного товару після оприлюднення 18.12.2019 повідомлення про намір укласти договір.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.