• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків

2400 комплектів 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків) Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, Маршала Говорова,28

Завершена

302 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 302.00 UAH
Номер: 9c74dc91dd8242cf8e28b95e042e3d6a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.12.2019 13:58 - 09.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2019 Одеса № 443 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.12.2019 № 443 Витяг з переліку процедур закупівель 1. UA-2019-11-18-001788-c 18.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Пологовий будинок № 5» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.11.2019 № 7, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку», протокол засідання тендерного комітету від 04.12.2019 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2019, пояснення, отримане від Замовника через електронний кабінет Південного офісу Держаудитслужби в електронній системі закупівель 19.12.2019, договір від 16.12.2019 № ПБ-5-12. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» умовам тендерної документації установлено наступне. Замовник у підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 4 «Технічні характеристики до предмету закупівлі» до тендерної документації установив вимогу до учасників про надання у складі тендерної пропозиції підтвердження наявності вендингових апаратів, які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди тощо) та документу, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України. Проте, учасником товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» у складі тендерної пропозиції завантажено в електронній системі закупівель скановану копію договору поставки від 05.05.2016 № 05/05-1, укладеного з ТОВ «Альтаір» без всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Так, у межах проведення моніторингу з питання невідповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» вимогам тендерної документації Замовнику було надано запит на пояснення від 17.12.2019. Надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 19.12.2019 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» вимогам тендерної документації. Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовник визнав його переможцем торгів та уклав договір.
Період усунення порушень: 21.12.2019 12:26 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2019 12:26

Запити/Пояснення