• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Товар за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади

Товар – обладнання для закладів освіти, підпорядкованих відділу освіти Чорноморської міської ради.

Завершена

1 014 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 345.00 UAH
Номер: 3e4c4dce061a41949e2c7bccf9c7f281
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.12.2019 14:31 - 09.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2019 Одеса № 443 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.12.2019 № 443 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель 6. UA-2019-11-17-000001-b 17.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, anchik1206@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання правильності надання роз’яснень щодо тендерної документації, установлено порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання подання тендерної пропозиції, установлено порушення вимог частини третьої статті 25 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.11.2019 № 293, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТЕНЕРГО», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю «ОСВ ТРЕЙДИНГ», тендерну пропозицію фізичної особи-підприємець Курпан Дар'ї Володимирівни, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємець ТОВ «КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» протокол засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів документу, який видано Уповноваженим органом (Міністерство юстиції України або Національне агентство з питань запобігання корупції), який підтверджує, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Крім того, відповідно до частини першої статті 23 Закону встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що 18.11.2019 через електронну систему закупівель «Прозорро» заявник звернувся до Замовника з запитом на роз’яснення тендерної документації. На порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону, 03.12.2019 Замовник оприлюднив відповідь на роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу, але останній день публікації відповіді на роз’яснення згідно Закону припадає на 22.11.2019. Також, відповідно до вимог частини 5 розділу 3 Тендерної документації Замовник встановив вимогу надання інформаційної довідки, складеної у довільній формі та завіреної печаткою учасника (за наявності), яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів за період 2017-2019 роки на поставки товару за предметом закупівлі. Учасником надається перелік аналогічних договорів поставки товару за предметом закупівлі конкурсних торгів у вигляді таблиці (не менше одного договору). Учасник надає копії аналогічних договорів, що вказані в переліку договорів. Так, згідно частини третьої статті 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. На порушення вимог частини третьої статті 25 переможцем торгів ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів після закінчення строку подання тендерної пропозиції, адже кінцевим строком подання тендерної пропозиції за вказаною закупівлею є 10.12.2019, а учасником-переможцем ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів 17.12.2019. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 28.12.2019 12:10 - 17.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2019 12:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення відділу освіти Чорноморської міської ради причин порушень, встановлених за результатами проведеного Південним офісом Держудитслужби України моніторингу закупівлі UA-2019-11-17-000001-b 1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу За результатами моніторингу встановлено, що 18.11.2019 через електронну систему закупівель «Прозорро» заявник звернувся до Замовника з запитом на роз’яснення тендерної документації. На порушення вимог частини першої статті 10 та частини першої статті 23 Закону, 03.12.2019 Замовник оприлюднив відповідь на роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу, але останній день публікації відповіді на роз’яснення згідно Закону припадає на 22.11.2019. Замовник допустив вищевказане порушення строків відповіді учасникам на звернення за роз’ясненнями тендерної документації в зв'язку з великим навантаженням секретаря тендерного комітету. 2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів документу, який видано Уповноваженим органом (Міністерство юстиції України або Національне агентство з питань запобігання корупції), який підтверджує, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. В Додатку 1 тендерної документації Замовника вказано: "Якщо на кінцеву дату подання вищезазначених документів Уповноваженим органом з питань державних закупівель (Міністерством економічного розвитку і торгівлі України) буде оприлюднена інформація про змінений склад відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, надання вищезазначених документів з таких реєстрів Переможцем не вимагається." Таким чином, Замовник НЕ вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). На порушення вимог частини третьої статті 25 переможцем торгів ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів після закінчення строку подання тендерної пропозиції, адже кінцевим строком подання тендерної пропозиції за вказаною закупівлею є 10.12.2019, а учасником-переможцем ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» завантажено довідку про виконання аналогічних договорів 17.12.2019. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОСВ ТРЕЙДИНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник закупівлі ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" було розміщено (завантажено) довідку про виконання аналогічних договорів в 2:00 02 грудня 2019 року - до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Зазначена довідка була розглянута і врахована тендерним комітетом Замовника при прийнятті 14 грудня 2019 року рішення про визначення ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" переможцем закупівлі UA-2019-11-17-000001-b товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади за Лотами №№ 2, 4,6. Відредагована в 22:05 17 грудня 2019 року ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" - переможцем закупівлі UA-2019-11-17-000001-b товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади за Лотами №№ 2, 4,6 за Лотами №№ 2, 4, 6 довідка про виконання аналогічних договорів тендерним комітетом не розглядалася. ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" підтвердило репутацію надійного партнера необхідної кваліфікації ще при поставці товарів за результатами проведеної допороговорї закупівлі UA-2019-04-25-000756-с товару за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (копія договору №250 від 14.05.2019 року з накладною додається). За Лотами №№ 2, 4, 6 закупівлі UA-2019-11-17-000001-b ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 26 грудня поставило товар згідно укладених договорів (копії договорів №№ 940, 941, 944 від 26.12.2019 року додаються). З повагою, В.О. начальника відділу освіти К.І. Чегаринська
Дата публікації звіту: 28.04.2020 12:12

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення