-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція лікарні (пологового будинку) комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Міська лікарня №9» за адресою: м. Кам’янське, просп. Аношкіна, 72. Коригування» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Завершена
263 892 439.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 638 924.39 UAH
мін. крок: 1% або 2 638 924.39 UAH
Номер:
6678f373af5448d298f409d84c9a3575
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2021 00:00
Період моніторингу:
23.11.2021 08:33 - 15.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
19.11.2021 № 578
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.11.2021 № 578
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-11-15-001042-a 15.11.2019 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Камянської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30, частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, в подальшому дотримуватися норм Закону під час розгляду тендерних пропозицій та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник) UA-P-2019-11-15-002147-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд», ТОВ Черкасиміськбуд, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", ТОВ "Хотей АС", повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2020, договір від 23.04.2020 №727-20, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерну пропозицію ТОВ «Черкасиміськбуд» відхилено через відсутність довідки з банку про відкриття рахунку та відсутність у листах-згодах працівників згоди на використання та поширення доступу до персональних даних.
Посилання Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій на довідку №15/11 від 10.02.2020, надану учасником ТОВ «Черкасиміськбуд», в якій вказано рахунок, але не надано довідку з банку про його відкриття є недоречним, оскільки вимогами тендерної документації було передбачено зазначити назву обслуговуючого банку/банків.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Черкасиміськбуд» надана довідка №1142 від 26.02.2020, видана АТ КБ «Глобус», яка міститься у файлі 4 «Інші документи_ відповідно до вимог документації та її додатків.pdf « (стор.7), де зазначено міжнародний номер банківського рахунку (IBAN) клієнта, що складається з 29 символів, зокрема, з 11 по 29 символ - номер банківського рахунку клієнта, який доповнюється спереду відповідною кількістю нулів. Отже, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Черкасиміськбуд» з зазначеної підстави.
Щодо відсутності у листах-згодах працівників згоди на використання та поширення доступу до персональних даних слід зазначити, що працівниками надані згоди шляхом підписання тексту відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які складені на ім’я директора підприємства. Крім того, тендерною документацією не встановлювалися вимоги щодо надання такої інформації виключно для участі у торгах по конкретній закупівлі.
При цьому, директором товариства надано згоду на обробку, використання, збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-портал Уповноваженого органу.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «Черкасиміськбуд» безпідставно відхилено Замовником.
Водночас, відповідно до додатку 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у довідці за формою, встановленою Замовником, учасник зазначає інформацію про працівників, які будуть залучені для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. Відповідно до розділу «Загальні положення» тендерної документації строк виконання робіт (надання послуг) до 31.12.2021 року.
Учасником ТОВ «Хотей АС» надано довідку від 26.02.2020 №02-1 про наявність працівників у складі 8 осіб, включаючи директора товариства. При цьому, згідно довідки від 26.02.2020 №09 учасник торгів не планує залучати субпідрядні організації.
Моніторингом установлено, що відповідно до проекту договору та укладеного договору від 23.04.2020 строк виконання робіт з 12.05.2020 по 31.12.2021, тобто 20 місяців.
Згідно з пояснювальною запискою загальна кошторисна трудомісткість 205,37053 тис.люд/годин. Середня норма робочого часу в місяць ≈ 170 людино-годин.
Тобто, для виконання зазначеного обсягу робіт Замовнику потрібно 60 чоловік, а не 8 працівників на чолі з директором.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Хотей АС» не відповідає кваліфікаційному критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю.
Моніторингом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ПРОМ ЛАЙН» порушень не установлено.
Моніторингом тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» порушень не установлено.
З огляду на вищевикладене, на підставі частини 1 статті 31 Закону торги підлягали відміні у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Однак, з ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» укладено договір від 23.04.2020 №727-20 на суму 263 000 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
08.12.2021 14:15 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2021 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
9b13d57ce2624a8996e7149112ec669f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2021 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2021 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
80bbf3c6bdac43d79a3e9d4f2560f505
Назва:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001042-a, надаємо наступні пояснення у вкладені
Дата опублікування:
29.11.2021 23:39
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001042-a, надаємо наступні пояснення у вкладені