-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування курсантам)
Завершена
13 104 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 13 104.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 13 104.00 UAH
Номер:
ac3ab03e04f346eabad047c932cb9ac3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2020 00:00
Період моніторингу:
13.01.2020 09:50 - 04.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2020 Одеса № 9
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.01.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2020 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-11-15-002008-c 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Морехідного училища ім. О. І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про укладання рамкової угоди, тендерну документацію (зі змінами) (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 14.11.2019 № 1/кейтеринг, тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К», ТОВ «ОЛЬГА», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 17.01.2020 № 4/кейтеринг, повідомлення про намір укладення рамкової угоди від 17.01.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.01.2020 та 24.01.2020, отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 17.01.2020
№ 4/кейтеринг тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ
«ТОНАР К», ТОВ «ОЛЬГА», відповідають кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою.
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне:
- відповідно до пункту 4 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копію документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року.
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації», як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині;
- відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині;
- відповідно до вимог Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення.
Згідно підпункту 2.1 договору від 10.12.2018 № 343, який укладено між ТОВ НВП «АЛЮР» (Виконавець) та ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (Замовник), що надано у складі тендерної пропозиції, Виконавець зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно).
Крім того, учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано акти прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 18.10.2019 № 6167, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 11.10.2019 № 6177, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 07.11.2019 № 6204, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 08.11.2019 № 6242, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 06.12.2019 № 6338, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 09.12.2019 № 6286.
Слід зазначити, що інформація про закупівлю опублікована на офіційному веб- сайті Уповноваженого органу 15.11.2019, тобто період санітарної обробки складських приміщень, який повинен підтвердити учасник у тендерній пропозиції охоплює вересень місяць.
Отже, на порушення вимог Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць.
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТОНАР К» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне:
- відповідно до пункту 4 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копію документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року.
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації», як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині;
- відповідно до вимог пункту 3 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданого у другому півріччі 2019 року.
Згідно до пункту 81 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів.
Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, у тому числі - розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Згідно частини 6 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» з метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку, у тому числі, надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам частини четвертої цієї статті з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів.
Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)».
Згідно до пункту 51 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Дії, пов’язані з направленням на переробку (зміну призначеного використання), вилучення та/або відкликання, та/або утилізацію харчових продуктів, не вважаються обігом.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта.
Слід зазначити, що Замовником визначено предмет закупівлі за рамковою угодою «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги».
Згідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» заклад громадського харчування - ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна, піцерія, кулінарія, кіоск чи інший заклад незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності з громадського харчування та ступеня доступності харчування будь-яким особам.
Отже, на порушення вимог пункту 3 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» та норм чинного законодавства учасником у складі тендерної пропозиції надано документ контрольного заходу, що не охопив перевірку процесу виробництва харчових продуктів (процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації;
- відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника, печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині;
- відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині;
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЬГА» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне:
- відповідно до вимог пункту 3 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданого у другому півріччі 2019 року.
Згідно до пункту 81 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів.
Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, у тому числі - розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Згідно частини 6 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» з метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку, у тому числі, надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам частини четвертої цієї статті з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів.
Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)», у графі «Види об’єктів та/або види господарської діяльності (із зазначенням коду згідно з КВЕД), щодо яких проводиться захід» зазначено: «Код КВЕД 46.19 Діяльність у торгівлі товарами широкого асортименту; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля» та у графі «Пояснення щодо виду малої потужності» зазначено: «Не постачають продукти харчування кінцевому споживачу».
Згідно до пункту 51 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Дії, пов’язані з направленням на переробку (зміну призначеного використання), вилучення та/або відкликання, та/або утилізацію харчових продуктів, не вважаються обігом.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта.
Слід зазначити, що Замовником визначено предмет закупівлі за рамковою угодою «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги».
Згідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» заклад громадського харчування - ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна, піцерія, кулінарія, кіоск чи інший заклад незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності з громадського харчування та ступеня доступності харчування будь-яким особам.
Отже, на порушення вимог пункту 3 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» та норм чинного законодавства учасником у складі тендерної пропозиції надано документ контрольного заходу, що не охопив перевірку процесу виробництва харчових продуктів (процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації;
- відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині;
- відповідно до вимог Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг та копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником (перша та остання сторінка) або копії трудових угод з працівниками, або копії наказів про призначення на посаду працівників, зазначених в довідці.
Згідно інформації, що наведена у довідці «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, а відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 04 листопада 2019 року № 168 – кухонний робітник.
Тим самим, на порушення вимог Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації учасником у тендерній пропозиції не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям;
- відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи».
Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу, який містить накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині.
Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запити Замовнику на пояснення від 16.01.2020 та 21.01.2020.
Надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.01.2020 та 24.01.2020 не містять підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимогам ТД та нормам чинного законодавства.
Згідно з вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
Період усунення порушень:
31.01.2020 12:30 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2020 12:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено в Одеському окружному адміністративному суді № 420/1276/20 від 14.02.2020 року
Дата публікації:
14.02.2020 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення Замовника до висновку Південного офісу Держаудитслужби про наявність або відсутність порушень законодавства від 31.01.2020 р. по процедурі закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
Дата публікації звіту:
06.02.2020 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
046f4357564b43f9ab488e39922cf117
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.01.2020 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Морехідним училищем ім. О. І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-002008-с, дата оприлюднення 15.11.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002008-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018
№ 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно Акту Прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063 на складських приміщеннях, які розташовані за адресою: м. Одеса, пр. М. Жукова, б. 105 – не проведено роботи щодо дезінфекції, а згідно пункту 2.1.а) договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ТОНАР К» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року - скан-копії документів містять накладення?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон малотонажний-в Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду «кухар», а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – «кухонний робітник»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0817233414014129ab179062863f5d62
Назва:
Відповідь (пояснення) Замовника, щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 року щодо процедури закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
Дата опублікування:
17.01.2020 15:42
Опис:
Відповідь (пояснення) Замовника, щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 року щодо процедури закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
Номер:
e832461a6f174542aaede6f9ad0a38a3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.01.2020 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Морехідним училищем ім. О. І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-002008-с, дата оприлюднення 15.11.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002008-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог тендерної документації та визнання їх переможцями даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 17.01.2020).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
099330852c404580b77ca2cbd8207bbb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.01.2020 15:50
Опис:
Відповідь (пояснення) Замовника
щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 21.01.2020 року по процедурі закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c
Номер:
7c52786b270346e1a452ee52c247eff4
Назва:
Запит
Дата опублікування:
04.02.2020 15:28
Опис:
Звернення за роз’ясненнями
Номер:
35e42b2ebf9f4cb79cb50ceb57ebaac8
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
06.02.2020 12:14
Опис:
Відповідно до запиту Замовника надаємо роз’яснення до висновку про результати моніторингу від 31.01.2020 № 8:
1) Учасниками на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації абзаців 3, 7 та 8 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації замість оригіналів надано копії документів, а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) (ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»); договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т (ТОВ «ТОНАР К»); договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР) (ТОВ «ОЛЬГА»).
2) Учасниками на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надано документи, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року (ТОВ «ТОНАР К»); сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019 (ТОВ «ОЛЬГА»).
3) Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» на порушення вимог абзацу 5 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації не надано документ, що підтверджує проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць.
4) Учасником ТОВ «ОЛЬГА» на порушення вимог абзацу 5 розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації надано наказ (розпорядження) від 04 листопада 2019 року № 168 про прийняття на роботу Чилік Софії Дмитрівни на посаду кухонного робітника, що суперечить відомостям у довідці «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», де зазначено посаду кухар.
5) Учасниками на порушення вимог пункту 4 розділу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи» Додатку 3 до тендерної документації надано договори не в повному обсязі: від 19.09.2018 № ОД-1399 (ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), від 08.11.2018
№ ОД-1651 (ТОВ «ТОНАР К»).
6) Учасниками на порушення вимог пункту 3 «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи» Додатку 3 до тендерної документації надано «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691 (ТОВ «ТОНАР К») та «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399 (ТОВ «ОЛЬГА»), де зазначений вид діяльності не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації.
Отже, відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.