• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015- 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, морозиво)

Завершена

767 477.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 837.00 UAH
Номер: abd531ae8abd4eed8c5e1784c555daac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-23-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 27.01.2020 08:26 - 18.02.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 23.01.2020 №7 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.01.2020 №7 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 1 UA-2019-11-15-000723-a, Управління освіти Енергодарської міської ради, Код ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, морозиво).
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 993-89-34, nauashviliivan@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, укладений Договір про закупівлю продуктів харчування від 08.01.2020 року №13-20. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Фудмаркет+» (далі – ТОВ «Фудмаркет+»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2019 №331 тендерного комітету Управління освіти Енергодарської міської ради (далі - Замовник).
Період усунення порушень: 28.01.2020 12:38 - 01.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.01.2020 12:38