-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015- 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, морозиво)
Завершена
767 477.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 837.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 837.00 UAH
Номер:
abd531ae8abd4eed8c5e1784c555daac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-23-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2020 00:00
Період моніторингу:
27.01.2020 08:26 - 18.02.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
23.01.2020 №7
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.01.2020 №7
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1 UA-2019-11-15-000723-a, Управління освіти Енергодарської міської ради, Код ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, морозиво).
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, укладений Договір про закупівлю продуктів харчування від 08.01.2020 року №13-20.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Фудмаркет+» (далі – ТОВ «Фудмаркет+»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2019 №331 тендерного комітету Управління освіти Енергодарської міської ради (далі - Замовник).
Період усунення порушень:
28.01.2020 12:38 - 01.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2020 12:38